بنیاد بین المللی مستشهدین عاشورا پشتوانه محکم ابقای عاشورا است

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: بنیاد بین المللی مستشهدین عاشورا پشتوانه محکم ابقای عاشورا است.

به گزارش عاشورا، آیت الله نورالله طبرسی امروز در آیین تجلیل از مستشهدین عاشورا با اشاره به آغاز فعالیت بنیاد بین المللی مستشهدین عاشورا سال 92 در مازندران اظهار داشت: این بنیاد یکی از پشتوانه های محکم ابقای عاشورا ست.

وی با اشاره به برگزاری نخستین همایش بنیاد بین المللی مستشهدین در برج میلاد تهران و استقبال باشکوه مردم، این همایش را نقطه عطفی برای حضور دیگر مسلمانان از اقصی نقاط کشور دانست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه دشمنان برای براندازی عاشورا نقشه های فراوانی ترسیم کردند ،گفت: اگر عاشورا نبود اسلام از همان روزهای نخست به پایان می رسید.

وی افزود: امروز دشمنان جمهوری اسلامی به تمامی سلاح ها مجهز هستند و فعالیت در این بنیاد از مهمترین کارهایی است که شیعه باید انجام دهد.

آیت الله طبرسی درباره مستشهد توضیح داد: مستشهد کسی است که خود را برای شهادت در راه امام حسین ( ع) آماده می کند بنابراین گسترش این بنیاد با هدف ترویج این فرهنگ به آنسوی مرزها خوشایند است.

وی فعالیت بنیاد بین المللی مستشهدین عاشورا را مانور و هشدار برای جهانیان دانست و گفت: با چنین هدف دشمن نمی تواند با انقلابی که منشاء آن عاشوراست مقابله کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران توسعه و اعتلای این بنیاد عاشورایی را مهم و همگانی عنوان کرد و افزود: این موج را باید در جهان گسترش داده و امام حسین (ع )را به جهانیان به خوبی معرفی کنیم.

آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه امروز دشمن قدرت  نظام  جمهوری اسلامی ایران را بهتر شناخت،حذف و محتوای عاشورا و فاصله بین روحانیت و مردم را از اهداف مهم دشمنان اعلام کرد.

وی افزود: هرگاه اسلام در هر جای این سرزمین به خطر افتاد مستشهدین موظفند در دفاع از دین ما اعلام آمادگی کنند و از هدف امام حسین (ع ) دفاع کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بنیاد بین المللی مستشهدین عاشورا باید تبدیل به فرهنگ شود، خواستار شد: بنیاد بین المللی عاشورای مازندران با همکاری دیگر استان ها این بنیاد را قدرت معنوی عاشورایی تبدیل کند تا دشمن هراسش بیشتر شود.

 

ارسال نظر