تصویب لوایح مد نظر دشمنان مشکلات اقتصادی ما را رفع نمی کند

رئیس شورای هیئت های مذهبی کشور گفت: نباید به لوایحی پرداخته شود که نه تنها سودی ندارد و شرایط را تغییر نخواهد داد و در واقع خودتحریمی است.

به گزارش عاشورا نوشاد نوشادی در گفتگو با خبرگزاری مهر اظهار داشت پذیرفتن لوایحی که نه وزیر امورخارجه و نه شخص رئیس جمهور کشور تضمینی با پیوستن آن به این کنوانسیون برای حل مشکلات نمی دهند و فقط به این نکته بسنده می کنند که آمریکا دیگر مشکلی برای ما ایجاد نمی کند چه فایده ای دارد و مشخص نیست به چه دلخوش کرده ایم.

وی با انتقاد از نوع دیپلماسی فعلی و پذیرش پی در پی لوایح و شرایطی که تنها بخاطر جلوگیری از بهانه جویی امریکا صورت می گیرد افزود: آمریکا و اسرائیل و برخی کشورهای اروپایی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هستند و هرگز نباید دل به کشورهایی خوش کرد که دشمنی آنان برایمان سال ها است اثبات شده و باتحریم های ظالمانه ظلم بیشماری به مردم ایران کرده اند.

رئیس شورای هیئت های مذهبی کشور ادامه داد: مردم با وجود سخت ترین تحریم ها و شرایط اقتصادی فقط این شرایط را بخاطر دفاع از آرمان های انقلاب، امام راحل (ره) و عزت حسینی که پرچم دار آن ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای هست را پذیرفته اند و ایستادگی کرده اند.

نوشادی با اشاره به اینکه وقتی می دانیم امریکا و شرکای اروپایی بدعهد و پیمان شکن و دشمن ما هستند چرا باید وقت مان در شرایط کنونی که باید صرف حل چالشهای اقتصادی مردم شود تا این شرایط سخت اقتصادی که ریشه در اقتصاد بی ثبات و تصمیم گیری های غلط داخلی دارد مرتفع شود به لوایحی پرداخته می شود که نه تنها سودی ندارد و شرایط را تغییر نخواهد داد و در واقع خودتحریمی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: به یاری خدا و با تکیه بر همت و نبوغ جوانان این مرز و بوم تحریم را خواهیم شکست و به دنیا نشان خواهیم داد که این تحریم ها ذره ای از اراده مردم در ایستادگی پای آرمان های انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه نخواهد کاست.

نوشادی باخطاب به مجلس نشینان و دولتمردان گفت: در تاریخ و حافظه تاریخی مردم داستان برجام و این لایحه اخیر ثبت شده و آنان بدانند مردم بخوبی با مسائل جهانی و آنچه که می گذرد آشنا هستند و مجلس نشینان و دولتمردان بدانند حق ندارند ذره ای از چارچوبی که توسط مقام معظم رهبری در برخورد با استکبار جهانی و استعمارگران تببین کرده عدول کنند که اگر انحرافی دیده شد با پاسخ محکم ملت مواجه خواهد شد.

رئیس شورای هیئت های مذهبی کشور گفت: مردم ایران بخوبی در این سالها با پذیرش سختی ها مقاومت کرده اند اما هرگز راضی به سازش با ابرقدرت های جهانی زورگو و رژیم کودک کش صهیونیستی نشده و نخواهند شد.

 

ارسال نظر