وقتی همه خوابند، هیأتی‌ها سطوح عمومی را ضدعفونی می‌کنند

اعضای هیأت حداث الحسین(ع) با ایجاد یک سازوکار منسجم و پای‌کار آوردن دیگر هیأت‌های سطح تهران، شب‌ها فضاهای عمومی شهر از جمله ایستگاه‌های اتوبوس، عابربانک‌ها و ... را ضدعفونی می‌کنند.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس، هیأت حداث الحسین(ع) با ایجاد یک سازوکار منسجم و پای‌کار آوردن دیگر هیأت‌های سطح تهران، شب‌ها اقدام به ضدعفونی کردن فضاهای عمومی شهر از جمله ایستگاه‌های اتوبوس، عابربانک‌ها و ... می‌کنند.

مجتبی قره‌گزلو مداح و مسئول هیأت حداث الحسین(ع) گفت: در ابتدای این امر این هیأت تنها در منطقه شمیرانات تهران با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت دفاع مایع صدعفونی دریافت می‌کرد و اقدام به ضدعفونی سطوح عمومی داشت.

وی افزود: با برقراری ارتباط و هماهنگی با هیأت‌های دیگر شهر، آنان نیز پای کار آمدند و در حال حاضر برای ۲۲ منطقه تهران، ۲۲ نماینده از هیأت‌ها انتخاب شده است و ۶ ستاد نیز سرپرستی آن‌ها را برعهده گرفته‌اند که نماینده‌ها با مراجعه به این ستادها مایع ضدعفونی دریافت می‌کنند تا شب‌ها به کار بپردازند.

 

فیلمی از ضدعفونی سطوح عمومی توسط هیأتی‌ها

دیشب وقتی همه خواب بودیم ...

محسن مبارکی مسئول هیأت عبدالله‌بن‌الحسن(ع) نیز در این باره گفت: جوانان هیأت ما با محوریت حنیف طاهری مداح اهل بیت(ع) ذیل فعالیت هیأت حداث الحسین(ع) شب گذشته سه‌شنبه ۱۳ اسفندماه اقدام به ضدعفونی سطوح عمومی خیابان دولت که حسینیه در آن قرار گرفته است، پرداختند.

وی افزود: در این اقدام عابربانک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، تلفن‌های عمومی، پمپ بنزین و ... ضدعفونی شدند تا روز بعد که مورد استفاده مردم قرار می‌گیرند پاک باشند.

مبارکی تصریح کرد: این فعالیت ادامه خواهد داشت و با تأمین مواد ضدعفونی، شب‌های دیگر نیز در سطح شهر به خدمت‌رسانی خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر