تصمیم برای بازگشایی جاده‌های ارتباطی مازندران باعث افزایش کرونا می‌شود

منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم از تصمیم برای بازگشایی جاده‌های ارتباطی مازندران به تهران انتقاد کرد.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس: علی کریمی در گفت‌وگو با این رسانه  ضمن اشاره به  اهمیت انسداد جاده‌های ارتباطی مازندران برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا گفت: با اجرایی شدن دستور  باید در انتظار انتقال گسترده ناقلان این ویروس مهاجم به شمال کشور باشیم.


وی انسداد جاده‌های ارتباطی مازندران را در شرایط کنونی اقدامی مناسب و ضروری برای مهار این ویروس خواند و افزود: ستاد ملی مقابله با کرونا باید سریعا در مقابل این تصمیم اشتباه بایستد.


کریمی از افزایش روند  ابتلای مردمی به کرونا در مازندران اظهار نگرانی کرد وخواستار هم‌افزایی بیشتر مردم و مسؤولان برای توقف و کنترل این روند شد.


 وی شیوع نگران کننده کرونا در مازندران را دغدغه اول و مهار آن را اولویت نخست این استان دانست و افزود: برای توقف این روند و کنترل کامل ویروس کرونا باید همه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی،فرهنگی و بهداشتی درمانی استان باحمایت و عزم قاطع  دستگاه‌های ملی پای کار بیایند.

 


 ‌کریمی با تجلیل از تلاش‌های مدافعان سلامت مردم در دانشگاه‌های علوم پزشکی بابل و مازندران که مجاهدانه پای کارمقابله با ویروس کرونا هستند، افزود: با توجه به شیوع نگران کننده این بیماری ظرف روزهای اخیر در مازندران ستاد ملی مبارزه با کرونا باید به یاری مسؤولان استانی  بیاید.

‌وی با استقبال از قرنطینه مازندران برای کنترل این بیماری بر لزوم همکاری کامل مردم با مسئولان بهداشتی درمانی در این راستا تاکید کرد.


 ‌منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم همچنین برخورد قاطع و بی‌امان دستگاه‌های مسؤول با محتکران کالاهای بهداشتی درمانی و مدیریت بهینه توزیع ملزومات بهداشتی مورد نیاز مردم را خواستار شد.

 

ارسال نظر