نشست کمیسیون فرهنگی مجلس برای ادامه بررسی طرح جمعیت برگزار شد

صبح امروز نشست کمیسیون فرهنگی مجلس برای ادامه بررسی طرح جمعیت برگزار و از مواد و پیشنهادات دیگری از این طرح مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش عاشورا به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست کمیسیون فرهنگی مجلس برای ادامه بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده صبح امروز (چهارشنبه 26 شهریور 99) پیش از آغاز جلسه علنی مجلس برگزار شد.

زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران و عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: در این جلسه تعداد دیگر از پیشنهادات مورد بررسی قرار گرفت و اصطلاحات و تعاریفی که نقطه نظراتی در مورد آنها وجود داشت مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تنها تعداد اندکی از پیشنهادات و مواد طرح جمعیت و تعالی خانواده باقی مانده که در جلسه روز یکشنبه هفته آینده کمیسیون جمع‌بندی خواهد شد.

به گزارش فارس، در طرح جمعیت و تعالی خانواده معافیت‌های مالیاتی برای خانواده‌هایی که دارای 4 فرزند یا بیشتر هستند در نظر گرفته شده و حمایت‌ها و تسهیلات مالی برای این قشر پیش‌بینی شده است.

علاوه بر این برای دانشجویان متأهل خوابگاه‌های ویژه برای آنها پیش‌بینی شده و نیز در حوزه آموزشی سرفصل‌های دروس در این حوزه در کتب درسی در نظر گرفته شده است.


 

ارسال نظر