هیأت اصفهانی اربعین دیگری رقم می‌زند/ نریمانی: جای حسرت خوردن به کمک نیازمندان آمدیم

هیأت فدائیان حسین (ع) اصفهان امسال در ایام اربعین حسینی با راه‌اندازی یک موکب در استان خوزستان، به توزیع غذا و ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و تاسیساتی اعم از خدمات برق و لوله‌کشی آب می‌پردازد.

به گزارش  عاشورا به نقل ازکارگر آنلاین، هیأت فدائیان حسین (ع) اصفهان امسال در ایام اربعین حسینی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تصمیم مسئولین عراقی و ستاد ملی مبارزه با این بیماری، زائران ایرانی از حضور در کربلای معلی محروم هستند، با راه‌اندازی موکب شهید امید اکبری در پادگان حمیدیه استان خوزستان برای کمک‌رسانی به مردم نیازمند این استان در حال تلاش و برنامه‌ریزی هستند

این موکب در استان خوزستان به توزیع غذا و ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی، تاسیساتی اعم از خدمات برق و لوله‌کشی آب می‌پردازد. این هیأتی‌ها در شهر حمیدیه مستقر شدند و با راه‌اندازی یک آشپزخانه هر روز به توزیع غذا می‌پردازند.
 
استان خوزستان به دلیل شرایط بد اقتصادی، وضعیت مناسبی ندارد و این هیأت برای جبران و رفع این مشکلات، فعالیت جهادی خود را به صورت گسترده در این استان برنامه‌ریزی کرده است که روزانه ۴ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان منطقه دشت آزادگان شامل شهرهای بستان، هویزه، دهلاویه، رفیع و حمیدیه توزیع می‌کند.
 

 

 

 

 

ارسال نظر