برگزاری نخستین کنگره ملی دانشجویی علوم شناختی

نخستین کنگره ملی دانشجویی علوم شناختی در دانشگاه گیلان برگزار شد.

به گزارش  عاشورا به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ دبیر اجرایی کنگره ملی دانشجویی علوم شناختی با بیان اینکه نخستین کنگره ملی دانشجویی علوم شناختی به صورت ارتباط تصویری از صبح امروز آغاز شده است گفت: در این کنگره علمی دانشجویانی از سراسر کشور مقاله های علمی- تخصصی خود را ارائه می دهند.

  • امیرحسین رجب پور ، با بیان اینکه این کنگره به مدت 2 روز از ساعت 9 صبح تا 18 برگزار می شود افزود : نخستین کنگره ملی دانشجویی علوم شناختی به همت انجمن مغز و شناخت دانشگاه گیلان، در 10 محور شامل روانشناسی شناختی، علوم اعصاب شناختی، هوش مصنوعی و مدل سازی شناختی، توانبخشی شناختی، اقتصاد شناختی، فلسفه شناختی، ذهن مغز تربیت، نقشه برداری مغز، زبان شناسی شناختی و نورو مارکتینگ اجرا می شود.
  • وی هدف این گردهمایی مجازی علمی را تبادل نظر و کسب تجربه دانشجویان علاقه مند، اساتید و اندیشمندان برجسته در حوزه علوم شناختی اعلام کرد.
  • دبیر اجرایی کنگره ملی دانشجویی علوم شناختی گفت: از میان 150مقاله ارسال شده از 400 دانشجوی رشته های روان شناسی، مهندسی کامپیوتر، هوش مصنوعی، علوم پزشکی، زیست شناسی، مکانیک و اقتصاد به دبیرخانه کنگره، 90 مقاله برتر برگزیده و قرار است تا عصر فردا ، مقالات برگزیده به صورت سخنرانی و پوسترارائه شود.
  • امیرحسین رجب پور با بیان اینکه برگزاری نشست های تخصصی و برپایی کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های جانبی این رویداد علمی است تصریح کرد: در پایان به صاحبان 7 مقاله برتر هدایا و مجوز چاپ در مجله علمی – تخصصی کاسپین اهدا می شود.
 
 

 

ارسال نظر