ائمه معصومین(ع) باب حکمت دین الهی هستند

حجت الاسلام صدیقی با تاکید بر اینکه ائمه معصومین(ع) باب حکمت دین الهی هستند، گفت: کلاس درس طلاب محضر رسول الله(ص) و اهل بیت(ع) است طلاب همواره با وضو وارد آن شوند

به گزارش  تیتر عاشورا به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «کاظم صدیقی» در جلسه درس اخلاق که در حوزه علمیه امام خمینی(ره) به صورت مجازی برگزار شد، گفت: آنان که از ائمه معصومین(ع) روی برمی‌گردانند مشعل هدایت آنها روشن نیست.

وی افزود: در وادی عشق و محبت الهی یاس و نا امیدی حرام است و انسان عاشق پروردگار متعال هر عذابی هم ببیند رشته امید او پاره نمی‌شود، ائمه معصومین(ع) چنین عاشقانی بودند.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان اینکه شرط قبولی همه اعمال صالح از باب ولایت است، عنوان کرد: در مسائل علمی، فقهی، اخلاقی و معرفتی و همه امور مراجعه به امام معصوم(ع) لازم است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: شیخ صدوق در شهید امالی آورده است که انسان نمی‌تواند بدون وجود در به بهشت وراد شود یعنی اگر کسی بخواهند اهل بهشت باشد بدون اذن امام امکان ندارد.

وی با بیان اینکه ائمه معصومین(ع) باب حکمت دین الهی هستند، ابراز کرد: کلاس درس طلاب محضر رسول الله(ص) و اهل بیت(ع) است بنابراین طلاب برای حضور همراه با وضو در کلاس‌های درس اهمیت قائل شوند.

 

پایان پیام/487

 

 

 

ارسال نظر