آیت الله مظاهری شهادت سردار حجازی را تسلیت گفت

آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رییس حوزه علمیه اصفهان در پیامی شهادت سردار سید محمد حسین زادۀ حجازی را تسلیت گفت.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری ایرنا، در پیام آیت الله مظاهری آمده است: فقدان سردار سرافراز اسلام و انقلاب اسلامی، سردار سیدمحمد حسین‌زادۀ حجازی «رحمة‌الله‌علیه» موجب تأسّف و تأثر گردید.

رییس حوزه علمیه اصفهان افزود:این شخصیت مجاهد یکی از فرماندهان باسابقه و پرافتخار سپاه بود که در صحنه‌های مختلف دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت «علیهم‌السّلام» و در مسوولیت‌های عالیۀ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کارنامه‌ای روشن و درخشان از خود به یادگار نهاده است.

آیت الله مظاهری در گذشت سردار سید محمد حسین زادۀ حجازی رابه همۀ بازماندگان و خاندان گرامی ایشان و به همرزمان و همکارانشان و به مردم شریف اصفهان تسلیت گفت و از خداوند سبحان علوّ درجات ایشان و برادر شهیدشان و پدر بزرگوارشان مسألت‌کرد.

جانباز شهید سردار سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس و از سرداران باسابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به سبب عوارض شیمیایی جنگ تحمیلی  ۲۹ فروردین امسال به شهادت رسید و  امروز سه شنبه در گلستان شهیدان اصفهان به خاک سپرده شد.

سردار حجازی زاده اصفهان بود و هنگام شهادت ۶۵ سال سن داشت.

 

ارسال نظر