انتفاضه فراگیر مردمی، راه مقابله با رژیم صهیونیستی است

جنبش جبهه مردمی برای آزادی فلسطین همزمان با روز قدس تأکید کرد که تشکیل فرماندهی واحد ملی برای مقابله با طرحهای یهودی‌سازی، در صدر اولویت برنامه‌های فلسطین قرار دارد.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس، «الجبهة الشعبیة لتحریر فلسطین» (جنبش جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین) همزمان با فرارسیدن روز قدس، از ساکنان شهر قدس خواست که با قدرت در برابر توطئه‌های صهیونیست‌ها بایستند و با آن مقابله کنند.

این جنبش با انتشار بیانیه‌ای بر لزوم حمایت از ساکنان قدس و رها نکردن آنان در جنگ با رژیم صهیونیستی تأکید کرد؛ جنگی که برای دفاع از موجودیت و هویت خود و عربیت شهر قدس در جریان است.

خبرگزاری فلسطینی «صفـا» ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، ساکنان کرانه باختری باید بار دیگر با افزایش مقاومت و درگیری مردمی برای مقابله با رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان، از شهر قدس حمایت کنند.

این جنبش ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره تعدی یهودیان افراطی به مسجدالاقصی (و ورود غیرقانونی به آن)، خاطر نشان کرد، ملت فلسطین با این حمله گسترده به شهر قدس مقابله خواهد کرد و جنبش مقاومت نیز در پاسخ به این جنایات، بر سر عهد خود خواهد بود.

جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین تداوم هماهنگی امنیتی سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد؛ هماهنگی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در تعقیب نیروهای مقاومت نقش دارد.

این جنبش با بیان اینکه این هماهنگی، «سود خالص» برای رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد، تشکیل فرماندهی واحد ملی برای ایفای نقش در درگیریهای میدانی با رژیم صهیونیستی و مقابله با طرحهای یهودی‌سازی، اولویت فوری برنامه‌های ملی فلسطین است و این مهم از رهگذر انتفاضه مردمی گسترده میسر است.

انتهای پیام/م

ارسال نظر