دومین جشنواره قرآنی «نور امید» در فضای مجازی برگزار می‌شود

دومین دوره جشنواره قرآنی نور امید به همت شورای عالی قرآن شهرداری تهران و با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه تیتر عاشورا به نقل از خبرگزاری ایرنا، سازمان دارالقرآن الکریم با توجه به اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری جشنواره‌ های عمومی در سطح کشور دومین جشنواره قرآنی نور امید در رشته‌های تحقیق و ترتیل آقایان و بانوان بالای ۱۵ سال و زیر ۱۵ سال، آیه‌گرافی، خوشنویسی در رشته های نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث و نسخ، تفسیر، نقاشی کودکان، فیلم کوتاه، مستند و فیلمنامه در فضای مجازی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا اول تیرماه مصادف با ولادت امام رضا (ع) است و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و ارسال آثار می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن الکریم و پایگاه جشنواره نور امید و www.telavat.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۳۹۸۸۸۸۵۸۹ تماس بگیرند. 

نخستین جشنواره قرآنی نور امید در مرداد سال گذشته در رشته های قرائت، ترتیل، تحقیق، خوشنویسی و آیه‌گرافی در سطح ملی و در فضای مجازی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار و حدود هزار اثر به این جشنواره ارسال شد.

 

ارسال نظر