رهبر انصارالله: اسرائیل شکست‌های بیشتری خواهد خورد

رهبر انصارالله یمن با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی از مقاومت در جنگ ۱۱ روزه غزه، تاکید کرد: اسرائیل متحمل شکست‌ها و ناکامی‌های بیشتری تا پیروزی نهایی ملت فلسطین خواهد شد.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری ایسنا، به نقل از المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی با اشاره به پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ اخیر غزه تصریح کرد، دشمن اسرائیلی شکست‌های بیشتری را متحمل خواهد شد تا زمانی که خداوند به مردم فلسطین و امت اسلام پیروزی قاطع و "فتح المبین" برای ریشه‌کن کردن دشمن جنایتکار را عطا فرماید.

الحوثی در ادامه به هماهنگی بین محور مقاومت در طول نبرد "شمشیر قدس" اشاره کرد و گفت: مهمترین نتیجه و دستاورد این نبرد استواری و اقدام جدی برای مقابله با دشمن و همچنین همکاری و هماهنگی فلسطینی‌ها است.

رهبر انصارالله یمن خاطرنشان کرد که تجاوزات و جنایات دشمن اسرائیلی به مردم فلسطین برای بیرون راندن این رژیم غاصب مشروعیت و حقانیت می‌دهد و ملت فلسطین باید تا زمانی که عوامل پیروزی با حمایت الهی فراهم شود، مسئولیت پذیر باشند.مسئولیت مردم این است در کنار یکدیگر به حمایت از مقاومت فلسطین ادامه دهند.

وی افزود: دشمنان می‌خواستند از طریق عادی سازی روابط، کشورهای عربی و اسلامی را از هر گونه موضع حمایتی در قبال ملت فلسطین دور کنند، اما موفق نشدند.

الحوثی گفت: ما با یک توطئه تحت نظارت آمریکا، برنامه‌ریزی اسرائیل و انگلیس و اجرای آن توسط مزدوران آنها روبرو هستیم.

وی افزود: ملت یمن به دنبال ایفای نقش بسیار موثر در مبارزه با رژیم اشغالگر است.

رهبر انصارالله در پایان گفت، امیدوار است که بیداری در ملت‌های منطقه افزایش یافته و بیشتر پیرامون آرمان فلسطین تجمع کنند.

وی تاکید کرد رژیم صهیونیستی متحمل شکست‌ها و ناکامی‌های بیشتری تا پیروزی نهایی و قطعی ملت فلسطین خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر