وزیر جنگ رژیم صهیونیستی رهبران حماس را به ترور تهدید کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی رهبران جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را به ترور تهدید کرد و گفت: رهبران حماس از جمله محمد الضیف فرمانده کل گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی این جنبش و یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه، هیچگونه مصونیتی ندارند.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری ایرنا، «بنی گانتس» در گفت وگو با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی افزود: من توافقنامه ای درباره حمایت از هیچیک از آنان امضا نکرده ام و تعهدی مبنی بر آسیب نرساندن به آنان ندارم.

وی همچنین خاطرنشان کرد که تل آویو تنها اجازه ورود نیازمندی های اصلی انساسی به غزه را تا بازگشت اسرا و مفقودین اسرائیلی از غزه خواهد داد.

حماس چهار اسرائیلی از جمله  دو سربازی را که در جریان حمله تابستان ۲۰۱۴ اسرائیل به غزه اسیر شدند، همچنان در اختیار دارد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که تدابیر در غزه  نسبت به پیش از عملیات «نگهبان دیوارها»، محدودتر خواهد بود.

اشاره وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره، به تجاوز نظامی این رژیم به نوار غزه است که در تاریخ۱۰ ماه جاری میلادی (ماه مه) آغاز شد و ۱۱ روز ادامه پیدا کرد.

وی همچنین تاکید کرد که تل آویو اجازه گسترش محدوده صید در سواحل غزه واقع در دریای مدیترانه را نخواهد داد.

آتش بس در غزه از ساعت ۲ بامداد جمعه (۳۱ اردیبهشت) میان گروه های مقاومت فلسطینی و رژیم صهیونیستی درپی حمله به این منطقه که در آن بیش از دو میلون فلسطینی سکونت دارند و از سال ۲۰۲۶ در محاصره بسر می برند، آغاز شد.

حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به سرزمین های فلسطینی، شهادت ۲۹۷ تن از جمله ۶۹ کودک، ۴۰ زن و ۱۷ سالمند را در پی داشت و به زخمی شدن ۸ هزار و ۹۰۰ تن انجامید که حال ۹۰ تن از آنان وخیم است.

همچنین ۱۳ اسرائیلی بر اثر حملات موشکی گروه های فلسطینی در پاسخ به تجاوز این رژیم به غزه، به هلاکت رسیدند و صدها تن نیز زخمی شدند.

 

ارسال نظر