برگزاری پویش نذر قلم به همت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اعلام کرد: پویش «نذر قلم» در کنار بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه از سوی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به مناسبت دهه کرامت برگزار می‌شود.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری ایسنا،حجت‌الاسلام و المسلمین «محسن آمره» در گفت‌وگو با کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت با اشاره به برنامه‌های آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به مناسبت این ایام اظهار کرد:  مناجات‌خوانی در پنج شب نخست این دهه توسط «سید مهدی میرداماد»، ویژه‌برنامه ترک‌زبان‌ها با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین «هاشمی هشترودی»، مراسم شام میلاد حضرت معصومه(س) با مداحی مهدی رسولی، برنامه سخنرانی شب‌های این دهه با حضور حجت‌الاسلام انصاریان، شعرخوانی با حضور شاعران ممتاز کشوری، استقرار بیش از ۱۵ شبکه ماهواره‌ای، پخش ۱۵ سخنرانی تولیدی و تولید ویژه‌برنامه‌های سیما از جمله برنامه‌های دهه کرامت است.

وی در ادامه از برگزاری مسابقه «حدیث کرامت» خبر داد و گفت: در این راستا متناسب با شعار هر روز، یک کلیپ آماده و به‌صورت سراسری در کشور پخش خواهد شد. از دیگر برنامه‌ها، محفل شعر فاطمی است که هر روز در مقبره پروین اعتصامی برگزار خواهد شد، همچنین جشن خانوادگی «نسیم کرامت» در صحن امام رضا(ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دنبال خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های آن آستان مقدس کریمه اهل بیت در حوزه بین‌الملل خاطرنشان کرد: تولید سه برنامه به‌زبان عربی، برگزاری وبینار حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام، پخش زنده مشترک به‌زبان‌های عربی، اردو و انگلیسی و همچنین تولید محتوا به هشت زبان زنده دنیا از جمله برنامه‌های بین‌المللی است.

حجت‌الاسلام آمره با بیان اینکه کتاب‌های متعددی نیز در دهه کرامت رونمایی می‌شود، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم در حوزه‌های مختلف فرهنگی و خدماتی اتفاقات متفاوتی را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی رقم بزنیم و در مجموع ۴۰ عنوان محوری با ۲۰۰ برنامه را در دهه کرامت در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی گفت: در شرایط امروز که همراهی مردم با آستان‌های مقدس با بهره‌مندی از بستر رسانه و فضای مجازی افزایش یافته است، تلاش کرده‌ایم در حوزه رسانه و فضای مجازی محتواهای فاخر و باکیفیت ارائه دهیم.

حجت‌الاسلام آمره با اشاره به اجرای پویش «نذر قلم»، افزود: این پویش ویژه اصحاب رسانه، حوزویان، محققان و دانشگاهیان و به‌دنبال ارائه خدمتی به آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) است. مخاطبان می‌توانند با توجه به توانایی‌ها و تخصص خود نذر خود را با قلم ارائه کنند. بر اساس این طرح، تولید محتوا در راستای سیاست‌های محتوایی آستان مقدس بانوی کرامت و در قالب‌های خبر، یادداشت، گزارش و مقاله درنظر گرفته شده است. بستر این پویش در پایگاه خبری حرم مطهر حضرت معصومه(س) است.

وی افزود: محتواهای ارسالی باید مرتبط با مبارزه با فساد، مبارزه با اشرافی‌گری، استکبارستیزی، زیارت و حضرت فاطمه معصومه(س)، سبک زندگی اسلامی، تبیین ولایت ائمه و ولایت فقیه و معنویت و اخلاق باشد تا بعد از انجام بررسی‌های مورد نیاز با نام نویسنده در پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س) منتشر شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر