در بنیاد استاد شهید مطهری صورت می‌گیرد:

ایجاد نظام فکری برای پاسخگویی به شبهات در طرح ندای فطرت

ایجاد نظام فکری برای پاسخگویی به شبهات در طرح ندای فطرت

مسئول طرح ندای فطرت در بنیاد استاد شهید مطهری گفت: هدف از برگزاری این طرح با عنوان سیر مطالعاتی شهید مطهری، آشنایی با یک دوره اعتقادات اسلامی و ایجاد نظام فکری برای پاسخگویی به شبهات و تربیت نیروهای متدین متفکر است.

به خبرنگار معارف عاشورا به نقل از خبرگزاری ایرنا، در دوره های قبلی بالغ بر ۴۰۰ نفر حضور پیدا کردند که افرادی موفق شدند آزمون ها را پشت سر بگذرانند و علاوه بر دریافت گواهی بنیاد هم اکنون در مراحل بالاتر مشغول به گذراندن سیر مطالعاتی هستند.

وی از آغاز ثبت نام دوره های مجازی آموزش سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری (ندای فطرت) خبر داد و گفت: بنیاد علمی و فرهنگی استاد شهید مرتضی مطهری، ثبت نام دوره هفتم سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری را آغاز کرده، در این  دوره ۹ مرحله، شامل آموزش ۴۰ کتاب از آثار اعتقادی شهید مطهری درنظر گرفته شده است.


مرسلی ادامه داد: مرحله اول این دوره در ۱۷ جلسه،  شامل آموزش ۴ کتاب آزادی معنوی، سیری در سیره نبوی، جاذبه و دافعه علی (ع) و حماسه حسینی است.
وی افزود: این دوره ها در بستر اپلبکیشن استاد مطهری برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت بنیاد به نشانی motahari.ir مراجعه کنند و با  عدد ۳ را به شماره ۱۰۰۰۴۰۴۴۰۴ پیامک نمایند.

به گفته مرسلی مهلت ثبت نام تا ۵ مرداد و شروع کلاس ها هم از ۶ مرداد است و زمان برگزاری دوره روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ است.

ارسال نظر