در پی تاکید رییس قوه قضائیه و با ابلاغ حجت الاسلام درویشیان

بازرسان سازمان بازرسی موظف به شناسایی عوامل معطل ماندن مردم در ادارات شدند

بازرسان سازمان بازرسی موظف به شناسایی عوامل معطل ماندن مردم در ادارات شدند

رییس سازمان بازرسی کل کشور پیرو سخنان رییس قوه قضائیه مبنی بر جلوگیری از معطل ماندن مردم در ادارات، طی ابلاغیه ای در روز گذشته به معاونین و بازرسان کل ستادی و استانی این سازمان دستور داد تا ناظر بر "دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن" نسبت به اجرای فوری دستور رییس قوه قضائیه اقدام کنند.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، در ابلاغیه حجت الاسلام والمسلمین درویشیان، بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی و شناسایی عوامل معطل ماندن مردم در ادارات و سازمان ها مورد تاکید قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه دوشنبه شورای عالی قوه قضائیه یکی از وظایف اصلی حراست‌های دستگاه ها را برخورد با عوامل معطل ماندن مردم در ادارات و کسانی که چوب لای چرخ می‌گذارند و یا خدماتشان با فساد همراه است دانست و به  سازمان بازرسی کل کشور دستور داد تا از آن‌ها گزارش بخواهد.

همچنین در ابلاغیه حجت الاسلام والمسلمین درویشیان به معاونین و بازرسان کل این سازمان، پیرو تاکید رییس قوه قضائیه درخصوص کنترل افزایش قیمت برخی کالاهای مورد نیاز کشور به دادستان کل کشور و سازمان بازرسی کل کشور، برخورد مقتضی بازرسان سازمان بازرسی با عناصر خاطی در دستگاه های اجرایی تصریح شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر