مدیرعامل اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت:

گردش‌های مالی اتحادیه موسسات قرآنی منتشر می‌شود

گردش‌های مالی اتحادیه موسسات قرآنی منتشر می‌شود

مدیرعامل اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت از انتشار گردش‌های مالی این اتحادیه بر مبنای اصل شفاف‌سازی خبر داد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا،محمد انجم‌شعاع با اعلام میزان اعتبارات تخصیص‌یافته به سه موسسه قرآنی گفت: برابر مصوبه کمیته تخصیص اعتبارات صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی مبلغ ۵۶۴ میلیون تومان برای موسسات بزرگ دارای شعب در موضوع حفظ قرآن به منظور توسعه حفظ و تحقق تدابیر رهبر معظم انقلاب اختصاص پیدا کرده بود.

وی افزود: اتحادیه کشوری بر حسب وظیفه برای رعایت حق همه موسسات از طریق اتحادیه استانی طی دو مرحله فراخوان عمومی را در تمام استان ها اعلام کرد و این اطلاعات در سایت اتحادیه نیز اعلام شد.

انجم شعاع اضافه کرد: تعداد محدودی از مجموع موسسات در سطح کشور دارای شعب حفظ هستند که ۵۶۴ میلیون تومان در اختیار چند موسسه قرار گرفت که بر مبنای اصل شفاف سازی از این پس هر آنچه از اتحادیه گردش مالی داشته باشیم شفاف در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهیم داد.

به گفته مدیرعامل اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت سه موسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س)، جامعه القرآن و مهد قرآن کشوری مورد حمایت بودجه های این اتحادیه قرار گرفتند.

وی افزود: این بودجه که مبلغ ۵۶۴ میلیون تومان است، به منظور حمایت از موسسات فعال دارای شعب حفظ قرآن کریم تخصیص یافته و به این ترتیب ۲۵۰ میلیون تومان به موسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س)، ۱۵۰ میلیون تومان به موسسه جامعه القرآن و ۵۰ میلیون تومان به موسسه مهد قرآن اختصاص یافت. از موسسه مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان با ۷۴ میلیون تومان و موسسه مهد قرآن جوادالائمه یزد با ۴۰ میلیون حمایت شد.​

ارسال نظر