یاوه‌گویی‌های رسانه‌های معاند درباره ماه محرم ثمره ترس از جریان هیئت است

حرکت امروز هیئت‌های مذهبی و اهتمام مقام معظم رهبری به حوزه مداحی و ستایشگری تا اندازه زیادی بر دل دشمنان هراس بوجود آورده است تا جاییکه رسانه‌های معاند با تمام قوا پا به میدان جنگ گذاشته‌اند.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، دهمین همایش سالروز قشر بسیج مداحان صبح امروز با حضور سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، یوسف ارجونی  ریاست سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی و با حضور جمعی از مداحان و پیشکسوتان جامعه ستایشگری در محل سالن جلسات رضویه سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

وی ادامه داد: حرکت امروز هیئت‌های مذهبی و اهتمام مقام معظم رهبری به حوزه مداحی و ستایشگری تا اندازه زیادی بر دل دشمنان هراس بوجود آورده است تا جاییکه رسانه‌های معاند با تمام قوا پا به میدان جنگ گذاشته و با ایجاد عملیات روانی صحنه را پر کردند و هر بار جنگ نرم دیگری را رقم می‌زنند که این خود گواهی ترس از جامعه ستایشگری و هیئت‌های مذهبی است.

رئیس سازمان بسیج مداحان گفت: رسانه‌های غربی همیشه می‌خواهند با ایجاد و القاء موج بدبینی و ناامیدی در جامعه با تمام توان دشمنی خود را به نمایش بگذارند که به برکت اهل‌‌بیت (ع) هیچ کدام نتوانستند به مقاصد شوم خود دست پیدا کرده و مردم حسینی را از پای منبرها و هیئت‌های مذهبی دور کنند.

محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم با اشاره به اقدامات سازمان بسیج مداحان گفت: در بسیج مداحان و نهادهای انقلابی و مکتبی که در حوزه اقامه عزای حسینی و تعظیم شعائر حسینی خادم‌اند و زحمت می‌کشند، یک انسجام و یکپارچگی بین عزاداران سیدالشهدا وجود دارد که به آن افتخار می‌کنیم. تعظیم شعائر حسینی و برکات آن قرن‌ها جلوی چشم‌های ما است و نسل به نسل، ما در پناه سیدالشهدا به جلو آمده‌ایم.

سردار قریشی جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم با بیان اینکه فکر و اندیشه انقلابی جوانان و مردم در منابر و مداحی‌های ماه محرم شکل گرفته است، افزود: در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، محرم و صفر تقویت‌کننده روحیه رزمندگان بود. همه پیروزی‌های جبهه انقلاب از دفاع مقدس تا مقابله با داعش به برکت اندیشه حسینی و برگرفته از نهضت عاشورای حسینی به‌دست آمده است.

 

انتهای پیام.

ارسال نظر