وزرای پیشنهادی نفت و نیرو فردا در کمیسیون انرژی مجلس حاضر می‌شوند

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای پیشنهادی نفت و نیرو فردا ( شنبه ) در جلسات این کمیسیون خبر داد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، «فریدون حسنوند» با اشاره به برنامه‌های این کمیسیون برای بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی نیرو و نفت در این کمیسیون گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۱۰ صبح فردا (شنبه) «علی اکبر محرابیان» وزیر پیشنهادی نیرو در کمیسیون حضور می یابد و برنامه‌های خود را برای این وزارتخانه برای نمایندگان تشریح می‌کند.

وی با اعلام اینکه ساعت دو بعداز ظهر فردا نیز «اوجی» وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون حضور خواهد یافت و برنامه‌های خود را برای نمایندگان تشریح خواهد کرد، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا سایر وزرا نیز به کمیسیون آمده و برنامه‌های خود را برای اعضای کمیسیون تشریح کنند.

نماینده اندیمشک در مجلس با بیان اینکه مجلس احتمالاً فردا تا ساعت ۱۰ جلسه علنی داشته باشد، تصریح کرد: پس از آن وزرای پیشنهادی در مجلس حضور خواهند یافت و به سوالات نمایندگان پاسخ و برنامه‌های خود را تشریح می کنند.

حسنوند با اعلام اینکه پس از مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: پس از جمع‌بندی برنامه وزرا در کمیسیون‌های تخصصی مجلس، هر کمیسیون درباره وزرای مربوط به آن کمیسیون گزارشی را تدوین و در صحن علنی پارلمان قرائت خواهد شد.

وی به خبرنگاران حوزه سیاسی گفت: محرابیان و اوجی برنامه‌های خود را برای تصدی وزارتخانه‌های نیرو و نفت به کمیسیون انرژی ارائه داده‌اند که در حال بررسی آن هستیم و فردا نیز برای رفع ابهامات و پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون حضور می یابند.

ارسال نظر