تاکید مداح برجسته کشور بر برگزاری هیئت و حفظ سلامت مردم

مداح اهل بیت (ع) در خصوص رعایت پوتکل‌های بهداشتی در زمان برگزاری مراسم‌های عزاداری توضیح داد.

 به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا ،مهدی سلحشور از مداحان برجسته کشور و قم، در یکی از مراسم‌های عزاداری محرم عنوان کرد: مراسم‌ها زمانی که در حسینیه با رعایت تمامی پروتکل‌عا برگزار می‌شد و سقف آن بیش از پنج متر ارتفاع داشت و با وجود ظرفیت بالای مکان فقط حدود ۳۰۰ نفر از عزاداران حسینی با رعایت فاصله‌ها در آنجا حضور داشتند.
وی ادامه داد: بیشتر جمعیت عزاداران در بیرون از حسینیه و در فضای باز مستقر بودن، با این وجود هنگامی که احساس کردیم در فضای باز امنیت مردم بیشتر تامین می‌شود و رضایت قلبی رهبری اینگونه به دست می‌آید سختی‌های آن را به جان و دل خریدیم و طی یک روز جا به جایی‌های لازم انجام شد.
این مداح در ادامه بیان کرد: با وجود همه سختی‌ها روضه را تعطیل نکردیم، کسی نمی‌تواند روضه امام حسین (ع) را تعطیل کند، حتی اگر پنج نفر کنار خیابان هم باشیم روضه امام حسین(ع) را می‌خوانیم.
وی افزود: چیزی که اهمیت دارد سلامتی سینه زنان امام حسین است و تا به الان مردم نشان دادند که علاوه بر حفظ ضوابط و پروتکل‌ها می‌توانند عزاداری هم کنند تا مشکلی پیش نیاید و منافاتی با هم نداشته باشند.
سلحشور تصریح کرد: تریدی در این نیست که اگر قرار باشد خدای متعال و اهل بیت (ع) نگاه و توجهی به حال ما داشته باشند، از قبل این روضه‌ها و گریه‌ها برای امام حسین (ع) است.
وی ادامه داد: دانشمندان کشور درحال تلاش برای تولید هستند و کادر درمان نیز در جایگاه خود درحال خدمت رسانی به مردم هستند، اما در راس همه امور ما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری توسل به خدا و اشک برای امام حسین است، چراکه آن حضرت واسطه دعای ما بر در خانه خداوند است.
انتهای پیام​

ارسال نظر