راهبرد توسعه، تعالی و تحول‌گرایی را در دستورکار داریم

رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: ما راهبرد توسعه، تعالی و تحول‌گرایی را در راستای رفع موانع و تله‌هایی که بیگانگان به بهانه هسته‌ای بر سر راه پیشرفت کشورمان ایجاد کرده‌اند، در دستورکار داریم.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، فعالیت خود را به عنوان معاون رییس‌جمهور و رییس جدید سازمان انرژی اتمی ایران آغاز کرد و مورد استقبال «علی اکبر صالحی» رییس پیشین این سازمان قرار گرفت.

رییس جدید سازمان انرژی اتمی ایران ضمن تقدیر از  تلاش‌های علی اکبر صالحی، وی را شخصیتی علمی و فرهیخته و جزو سرمایه‌های ملی خواند و گفت: سازمان انرژی اتمی ایران که از بخش‌های بسیار استراتژیک کشور است، تاثیر مهمی برای قدرت‌سازی ملی دارد.

وی با بیان اینکه مردم ما برای اینکه قله‌های رفیع پیشرفت را تسخیر کنند، نیازمند فعالیت بیش از پیش سازمان‌های موثر و تاثیرگذار همچون سازمان انرژی اتمی به عنوان محرک توسعه فناوری هستند، اظهار داشت: ما راهبرد توسعه، تعالی و تحول‌گرایی را در راستای رفع موانع و تله‌هایی که بیگانگان به بهانه هسته‌ای بر سر راه پیشرفت کشورمان ایجاد کرده‌اند، در دستورکار داریم.

اسلامی ادامه داد: مطمئن هستم به یاری خداوند متعال و تلاش بی‌وقفه نیروهای دانشمند و ارزشمند به ویژه جوانانی که در سازمان انرژی اتمی شاغل هستند، موفق می‌شویم.

همچنین در این دیدار، صالحی با تقدیر از رییس‌جمهور به دلیل انتخاب شخصیتی فرهیخته برای سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: اکنون خیال خانواده سازمان انرژی اتمی ایران مطمئن شد که مدیریت این دستگاه در دست فردی دلسوز، صاحب اخلاق و تدین و صاحب علم و تجربه است.

وی با اشاره به پروژه‌های در شرف اتمام سازمان انرژی اتمی از جمله ساخت بیمارستان یون درمانی ابراز امیدواری کرد که این پروژه‌ها در یکسال آینده به بهره‌برداری برسند.​

ارسال نظر