ملت ایران در دفاع مقدس مسیرجدیدی از مقاومت را بنا نهادند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور آغاز دوره بزرگی در زندگی و تاریخ مردمان این سرزمین است چرا که مسیر جدیدی از مقاومت را در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی بنا نهادند.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا ،مهدی شریفیان روز پنجشنبه در مورد لزم بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: تاریخ ملت ما پر است از دوره‌هایی که مردم غیور ایران در برابر تجاوز بیگانگان قد علم کرده و با تکیه بر باورها و اعتقادات و آرمان‌های ملی و دینی خود توانسته از آزمون‌های سربلند عزت و مردانگی سربلند بیرون بیاید و دفاع مقدس ما در مقابل حملات گروه بزرگی از متجاوزان از پرافتخار ترین این دوران‌هاست.

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس و دستاوردهای عزت آفرین این دوره از تاریخ معاصر باید برای روایت به نسل‌های متمادی حفظ شود و این امر مهم ارزش هرگونه مجاهدت و تلاش شبانه روزی را دارد و نسل های آینده نیز می توانند از جوشان معنوی فرهنگ ایثار و مقاومت بهره مند شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: هفته دفاع مقدس را باید گرامی داشت چرا که یادآور آغاز یک دوره بزرگ در زندگی و تاریخ مردمان این سرزمین است و ملت ایران مسیر جدیدی از مقاومت را در این ایام در عرصه منطقه ای و بین المللی بنا نهادند که تا امروز شاهد شکوفایی و بالندگی و رونق جریان مقاومت در این مسیر هستیم.  

وی، تلاش برای حفظ آثار و فرهنگ دفاع مقدس را بسیار مهم ارزیابی کرد و بر ضرورت تقویت مجموعه هایی مثل باغ موزه دفاع مقدس و نقش آن در جمع آوری و حفاظت از آثار متعالی دفاع مقدس تاکید کرد.

ارسال نظر