آزمون دوره توانمند سازی داوران مسابقات قرآن ۲۳ آبان‌ برگزار می‌شود

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون ورودی چهارمین دوره توانمند سازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز ۲۳ آبان ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا ، میکائیل باقری در خصوص جزییات آزمون ورودی چهارمین دوره توانمند سازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور گفت: مهلت ثبت نام در دوره تا ۱۵ آبان ماه تمدید شده بود که اکنون مهلت ثبت نام به اتمام رسیده است.

وی افزود: آزمون ورودی این دوره ویژه افرادی که ثبت نام کرده اند، روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه به صورت برخط (آنلاین) برگزار خواهد شد. 

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ساعت دقیق آزمون ورودی و لینک شرکت در آزمون به زودی در کانال مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور به آدرس @mosabeghatfarhangiamedu اطلاع رسانی خواهد شد.

باقری یادآور شد: سؤالات آزمون دو بخش عمومی و تخصصی دارد که سوالات عمومی از محتوای بخش مسابقات کتاب ندای رحمت (صفحات ۱۲۵ تا ۲۰۸)  و سوالات تخصصی از محتوای فرم داوری رشته های مسابقات طراحی شده است. 

وی ادامه داد: به همه داوطلبان توصیه می شود فرم داوری رشته تخصصی را که در آن ثبت نام کرده‌اند، از کتاب ندای رحمت به صورت دقیق مطالعه کنند. 

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: شرکت در آزمون ورودی برای همه شرکت کنندگان الزامی و یکی از ملاک های مهم اعطای گواهینامه پایانی است.

ارسال نظر