اردشیر مطهری: در مورد انتصابات فامیلی در دولت سیزدهم اطمینان نداریم

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مورد شبهه انتصابات فامیلی در دولت سیزدهم گفت: در یک یا دو وزراتخانه مواردی از انتصابات فامیلی عنوان شده که مطمئن نیستیم و منتظر صحت و سقم این قضیه هستیم.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا ،«اردشیر مطهری» با اشاره به شبهه انتصابات فامیلی در دولت سیزدهم اظهار کرد: در مورد انتصابات فامیلی دولت مواردی را شنیدیم و به دنبال سند آن هستیم تا ببینیم صحت و سقم قضیه چیست؟ منتظر هستیم در این زمینه جوابی دریافت کنیم.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در یک یا دو وزراتخانه مواردی در مورد انتصابات فامیلی عنوان شده، اما مطمئن نیستیم و منتظر صحت و سقم قضیه هستیم و امیدوارم که این موضوع صحت نداشته باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه هدف مجلس و دولت اولویت بخشی به حل مشکلات معیشتی مردم است، گفت: باید تلاش شود مساله معیشت به گونه‌ای حل شود که که مردم آثار و برکات خدمات دولت مردمی رییسی و مجلس را در سفره های خود ببینند.

مطهری با اشاره به اظهارات رییس جمهوری مبنی بر اینکه "هیچ مجموعه ای در دولت خط قرمز من نیست"، گفت:  همه کارگزاران و دولتمردان باید در خدمت مردم باشند و صیانت و حفاظت از مجموعه خود را در دستور کار قرار دهند و رفتار رییس جمهور را سرمشق و الگویی برای خود بدانند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در مهار کرونا گفت: دولت سیزدهم در فاصله ۹۰ روز فعالیت خود مهمی در مهار کرونا داشت و در مسیر خدمت به مردم نشان داد که پیگیر مشکلات مهم کشور است.

وی با مثبت ارزیابی کردن سفرهای استانی رییس جمهور گفت: حضور رییس جمهوری در بین مردم و پیگیری برای حل مشکلات‌ آنها از برکات ارزشمند دولت انقلابی و قوی است و این رویکرد با رییس جمهوری که با برخی از وزرای خود در دو  سال گذشته از قرنطینه خارج نشدند، قابل مقایسه نیست.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت سیزدهم از روز نخست فعالیت کاری خود در هر مقطعی که مردم مشکل داشتند در بین مردم حضور یافته است که همه اینها نشان از جدیت این دولت برای حل گرفتاریهای مردم دارد.

مطهری افزود: برخی افراد تنگ نظر که در گذشته ناکارآمد بودند باید پاسخگوی هشت سال ناکارآمدی دولت گذشته باشند نه اینکه منتقد دولت شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اقدامات رییس جمهوری در تامین واکسن کرونا اظهار کرد: مقایسه عملکرد دو رییس جمهور در فاصله یک ماه نشان می‌دهد که می‌توان در این مدت اقدامات مهمی انجام داد. کشور در گذشته تحریم بود و هم اکنون هم تحریم است، اما رییسی ۱۰۰ میلیون دُز واکسن وارد کشور کرد. 

نماینده مردم گرمسار ایران را جزو کشورهای موفق در تسریع روند واکسیناسیون عنوان کرد و گفت: ما جزو  کشورهایی هستیم که در زمینه واکسیناسیون جلو هستیم و مردم اعتماد به نفس خوبی در موضوع واکسیناسیون پیدا کردند و  جدا از مسایل فیزیکی و پیشگیری، روح اعتماد به نفس مردم را  افزایش یافته و جامعه در این زمینه امنیت خاطر پیدا کرده است.

ارسال نظر