اعتراف صهیونیستها: ارتش ما در جنگهای دو دهه گذشته پیروز نشده است

نتایج یک نظرسنجی در فلسطین اشغالی حاکی از آن است که اکثریت صهیونیستها معتقدند، ارتش رژیم اسرائیل در جنگهای خود در دو دهه گذشته به هیچ پیروزی دست نیافته است.

به گزارش عاشورانیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، شبکه تلویزیونی صهیونیستی «I24news» امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که نظرسنجی مرکز تحقیقات امنیت اسرائیل نشان می دهد که اکثریت ساکنان سرزمینهای اشغالی معتقدند که ارتش در جنگهای اخیرش پیروز نشده است.

برپایه این گزارش، «تسبی یسرائیلی» از پژوهشگران مرکز تحقیقات امنیت رژیم صهیونیستی گفت که نظرسنجی مشابهی نیز که بعد از جنگ لبنان در سال 2006 میلادی در سرزمینهای اشغالی انجام شده بود که نتایج مشابهی داشت.

این شبکه صهیونیستی افزود که براساس این نظرسنجی، این احساس در سرزمینهای اشغالی حاکم شده است که ارتش قادر به یکسره کردن نبردها در دو دهه اخیر نبوده و معادله آرامش اوضاع و عدم کشته شدن افراد به منزله پیروزی در جنگ بوده است.

اعتراف صهیونیستها: ارتش ما در جنگهای دو دهه گذشته پیروز نشده است

این شبکه در عین حال برای تضعیف نشدن روحیه صهیونیستها آورده است که این نظرسنجی بار دیگر از اعتماد ساکنان سرزمینهای اشغالی به قدرت ارتش و توان نظامی آن در مقابله همزمان با چالش های امنیتی در همه جبهه ها"،سخن گفته است.

تسبی یسرائیلی پژوهشگر مرکز تحقیقات امنیت رژیم صهیونیستی نیز با اذعان ضمنی به ناکامی این رژیم در یکسره کردن جنگ های دو دهه اخیر به نفع خود در جبهه های لبنان و فلسطین که حکایت از بالارفتن توان مقاومت دارد و نیز برای توجیه این ناتوانی و ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که دو جنگ 1967 و 1972 میلادی به منزله جنگ بر سر موجودیت بود و از زمان جنگ لبنان، ساکنان سرزمینهای اشغالی به چنین دوره های (جنگ و درگیری) عادت کرده و معادله امنیتی همان تثبیت آرامش شده است.

 

ارسال نظر