سیدمحمد حسینی‌پور، منتخب سیزدهمین جلسه ارتقاء قاریان ممتاز شد

سیدمحمد حسینی‌پور منتخب سیزدهمین جلسه از سیزدهمین دوره ارتقا قاریان ممتاز قرآن کریم به میزبانی شورای عالی قرآن شد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سیزدهمین جلسه از سیزدهمین دوره ارتقا قاریان ممتاز قرآن کریم، به صورت نیمه حضوری و با برقراری ارتباط دوسویه و برخط تصویری با قاریان شرکت کننده، به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد.

در این جلسه ارتقا، قاسم رضیعی و احمد زرنگار از استادان و داوران بین المللی به عنوان کارشناس و مصطفی یادگاری، قاری ممتاز کشورمان به عنوان کمک کارشناس و دبیر جلسه، به ارائه نکات فنی و مفاهیمی و تحلیل قرائت قاریان پرداختند.

در این جلسه، ابراهیم عبدی از آذربایجان شرقی با پخش تلاوت تصویری، مسعود خیری و سید محمد حسینی پور از تهران به صورت حضوری، قاریانی بودند که هرسه نفر آیات ۲۵۴ تا ۲۵۷ سوره بقره را از حفظ تلاوت کردند.

براساس این گزارش، تلاوت سیدمحمد حسینی پور از نظر کارشناسان با کسب نصاب لازم به عنوان تلاوت منتخب سیزدهمین جلسه ارتقا معرفی شد.

در بخش دیگری از این جلسه، قسمت سیزدهم برنامه تصویری آموزش تکیه‌های صوتی کلمات قرآن با تدریس مهدی حسنی، حافظ کل قرآن و مؤلف کتاب میزان‌القرائه پخش گردید.

برنامه «جرعه‌ای از معرفت» با پخش سخنان کوتاهی از مقام معظم رهبری و قرائت دعای ختم قرآن توسط محمد جماله قاری ممتاز بوشهری از دیگر بخش‌های این جلسه ارتقا بود.

ارسال نظر