همایش «مدافع آزادی، امنیت و زندگی مسالمت آمیز پیروان ادیان» برگزار می‌شود

به مناسبت بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی، همایش «مدافع آزادی، امنیت و زندگی مسالمت آمیز پیروان ادیان» (۱۳ دی‌ماه) در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش عاشورانیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، سیزدهم دی‌ماه مصادف با ترور ناجوانمردانه شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است. پاسداشت یاد و خاطره و تبیین و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌هایی که این شهید والامقام که عمر پر برکت خود را صرف آن‌ها کرد، وظیفه همه آزادگان جهان است.

نظر به حضور گسترده این مجاهد بزرگ در عرصه‌های مختلف رویارویی با استکبار جهانی و تبیین آموزه‌های انقلاب اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دومین سالگرد شهادت این بزرگمرد عرصه جهاد و شهادت علاوه بر تدارک مجموعه‌ای از برنامه‌ها در عرصه بین‌الملل نیز، برنامه فاخری با عنوان همایش «مدافع آزادی، امنیت و زندگی مسالمت آمیز پیروان ادیان» برگزار می‌کند.

در این همایش، شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران، رهبران ادیان توحیدی از کشورهای محور مقاومت (سوریه، لبنان و عراق) در خصوص نقش سردار دلها در دفاع از حقوق پیروان ادیان و مبارزه با افراطی‌گری در منطقه، سخنرانی خواهند کرد.

بنابر این گزارش؛‌ این همایش روز دوشنبه (13 دی‌ماه) ساعت 9:30 تا 12 در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر