دستور رئیس‌جمهور برای اصلاح بودجه راهیان نور/ ردیف بودجه یادمان‌های دفاع مقدس مستقل شد

با دستور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به سازمان برنامه‌ و بودجه عناوین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و راهیان نور کشور در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ اصلاح شد.

به گزارش عاشورانیوز به نقبل از خبرگزاری فارس، بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی از آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور درباره اصلاح عناوین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و راهیان نور کشور در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱  قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

مقام محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران، برادر بزرگوار حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی

با سلام و احترام فراوان؛ از توجه ویژه، عنایت خاص و دستور قاطع حضرتعالی به سازمان برنامه‌ و بودجه برای اصلاح عناوین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و راهیان نور کشور در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ که بحمدالله اصلاح آن در مورخ شنبه ۱۱ دی‌ماه ۱۴۰۰ اعمال شد، نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

همچنین کلیه مدیران و کارکنان خدمتگزار در مجموعه بنیاد حفظ آثار و راهیان نور در سراسر کشور از این حرکت انقلابی و جهادی شما، سپاسگزاری خود را اعلام می‌نمایند.

إن‌شاالله در پناه خداوند متعال و عنایت ویژه حضرت ولی‌عصر (عج) و پیروی از صراط مستقیم حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام و اطاعت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در خدمت به اسلام عزیز و ملت بزرگوار ایران سالم و موفق باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور

بهمن کارگر

 بعد از ارسال کلیات لایحه بودجه سال ۱۴٠۱ کل کشور به مجلس شورای اسلامی، مشخص شد ردیف بودجه مستقل راهیان نور کشور در لایحه بودجه ۱۴٠۱ حذف شده است. همین خبر کافی بود تا واکنش مردم را برانگیزد. به همین خاطر در سامانه «فارس من» سوژه‌ای با عنوان «انتقاد به حذف بودجه راهیان نور» ثبت شد که تاکنون چهار هزار و ۷۱ نفر از آن حمایت کرده‌اند.

در بخشی از این درخواست آمده است: قطعاً اقدام به حذف ردیف مستقل بودجه راهیان نور به بهانه اصلاح ساختار بودجه در واقع اجحاف به نشر ارزش‌های غنی دفاع مقدس، پیام هزاران شهید و ایثارگر این ملت انقلابی است که اکنون جامعه ما بیشتر از هر زمان دیگر به انتقال این مفاهیم والا و نشاط معنوی حاصل از آن نیاز دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر