نتیجه برنامه‌های اقتصادی دولت به‌زودی بر سفره مردم نمایان می‌شود

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی با بیان اینکه تاثیر برنامه‌های اقتصادی دولت به زودی بر سفره مردم نمایان خواهد شد، گفت: درمان هر بیماری حادی به زمان نیاز دارد و نمونه آن حل معضل ارز ترجیحی است که باید به مهارت و درایت اصلاح شود.

به گزارش عاشورانیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، «حسین کلاه‌کج» درباره سفر رییس جمهور به روسیه، گفت: در دولت گذشته سیاست خارجی بر پایه فاصله گرفتن از شرکای استراتژیک ایران بود. شرکایی که بخش بسیاری از چرخه اقتصاد ما در بخش‌های صنعتی، تجاری، کشاورزی از طریق آنها می‌چرخید.

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی افزود: چین در بدترین شرایط تحریمی ایران از طریق روابط دیپلماتیک کمک‌های فراوانی در بزنگاه‌ها به اقتصاد ایران کرد. البته در هر شراکت و همکاری دو طرفه سود و منفعت دو طرف لحاظ می‌شود.

کلاه کج ادامه داد: هنگامی که آمریکا تمام گشایش‌های اقتصادی را از طریق تحریم‌های ظالمانه با همکاری همپیمانانش در غرب و منطقه بسته است، ایران حق دارد برای تامین منافع ملی خود با هر طرف بین‌المللی وارد مراوده و روابط شود که در این میان روسیه یکی از کشورهای قدرتمند و تاثیرگذار در جهان است و سفر رییس جمهور به آن کشور کمک خواهد کرد که از ظرفیت‌های بالقوه، مغفول مانده و جدید برای تقویت هر دو کشور استفاده شود.

وی یادآور شد: سیاست اشتباه دولت این بود که به امید واهی ارتباط با غرب و گشایش‌های خیالی، ارتباط سودمند با سایر هم‌پیمانان را بهم زد بطوریکه شاهد بودیم که وضعیت بسیار بد اقتصادی در کشور پس از بهم ریختن همه معادلات توسط طرف غربی پدید آمد.

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان ایران با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم تصمیم به ترمیم و توسعه روابط با روسیه و چین گرفته است، گفت: یکی از آورده‌های این تصمیمات می‌تواند بازگشت راههای مسدود شده اقتصادی در حوزه نفت، محصولات کشاورزی، کالاهای تجاری و رونق دوباره بنادر تجاری ایران باشد که مقدمات آن اخیرا و به ویژه در سفر اخیر رییس جمهور به روسیه در حال شکل گیری است.

کلاه کج درباره عملکرد داخلی دولت سیزدهم طی مدت استقرار خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم وارث مشکلات دولت قبل است بدهی‌ دولت به بانک مرکزی، سقوط ارزش پول ملی، معوقات حقوق کارکنان و کارگران، سقوط بورس، حداقل شدن صادرات نفتی و غیر نفتی و همچنین تاثیرات شیوع جهانی کرونا بر اقتصاد و بدتر از آن بر کسب و کار مردم، اقدامات انقلابی و جهادی دولت آیت‌الله رییسی را طلب می‌کرد. بطوریکه اقدامات دولت سیزدهم در مدیریت بیماری کرونا، واکسیناسیون همگانی و به دنبال آن کاهش تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا چیزی شبیه معجزه بود.

وی با بیان اینکه تاثیر برنامه‌های اقتصادی دولت به زودی بر سفره مردم نمایان خواهد شد، گفت: درمان هر بیماری حادی به زمان نیاز دارد و نمونه آن حل معضل ارز ترجیحی است که باید به مهارت و درایت اصلاح شود.

این فعال اصولگرا با تاکید بر اینکه سفرهای استانی رییس جمهوری باعث می‌شود مسئولان دستگاه‌های اجرایی به منطقه و حوزه مسئولیت خود تمرکز و توجه بیشتری کنند، افزود: قصد آیت‌الله رئیسی در سفرهای استانی سرکشی و مطالعه میدانی از روند اجرایی و دستورات و لمس کردن مشکلات است. از طرفی مردم هم با دیدن حضور میدانی مسئولان ارشد کشور و شخص رییس جمهوری کنار خود دلگرم می‌شوند.

ارسال نظر