جزئیات حریق در مجموعه ورزشی آبی در کرج/ آتش سوزی مصدومیت و تلفات جانی نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به جزئیات حریق در یک مجموعه ورزشی آبی در گرمدره اعلام کرد: خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

به گزارش عاشورانیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١٨:۴٨ پنجشنبه شب در پی تماس از طرف همکارانشان در آتش نشانی گرمدره یک مورد آتش سوزی در یک مجموعه ورزشی در همان محدوده به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه آتش نشانی به همراه دو دستگاه بالابر هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: عوامل آتش نشانی گرمدره، آتش نشانی کرج و آتش نشانی شهر قدس نیز به همراه تجهیزات در محل حضور داشتند. آتش نشانی تهران نیز به همکاران اضافه شده و عملیات را آغاز کردند. این محل مجموعه ورزشهای آبی بود که سوله ای به وسعت ٢٠هزار متر و با ارتفاع ٢٠ متر بود. این محل برای برگزاری ورزش‌ها و تفریحات آبی بود که به گفته کسانی که در محل حضور داشتند دو سالی بود از این مجموعه استفاده نمی‌شد.

ملکی اظهار کرد: سقف این مجموعه آجری و بتنی نبود و حدود ١٠٠٠ متر از آن کاملا شعله ور بود. به دلیل ارتفاعی که داشت دسترسی به آن سخت بود و آتش به بخشی از دیواره های کناری نیز سرایت کرده بود.

وی ادامه داد: دیواره های اطراف نیز شعله ور بود و به دلیل ذوب شدن سقف های در حال سوختن، بخشی از لوازم داخل سوله نیز دچار آتش سوزی شده بود. آتش نشانان با هماهنگی یکدیگر عملیات را آغاز کردند و پس از مدتی موفق شدند آتش را خاموش کنند. خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

ملکی در پایان گفت: در مرحله پایانی و لکه گیری، آتش نشانان تهران محل حادثه را به عوامل گرمدره و کرج تحویل دادند و مراجعت کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر