سمیعی: آجورلو از چهار تیم بزرگ پیشنهاد مدیرعاملی داشت/ او نمی‌گذارد به استقلال ظلم کنند

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: «مصطفی آجورلو» از اعتبار و آبروی خود گذشت و به استقلال آمد و بر این باور بود در سال‌های اخیر به این تیم و هوادارانش ظلم شده و برای همین مدیرعامل استقلال شد تا از حق این تیم دفاع کند.

به گزارش عاشورانیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، فرشید سمیعی روز شنبه اظهار داشت: سردار آجورلو در این مدت برای استقلال زحمات فراوانی کشید که بر هیچکس پوشیده نیست؛ اگر امروز استقلال در صدر جدول قرار دارد و مدعی اصلی قهرمانی در لیگ بیست و یکم محسوب می‌شود نقش این مدیر توانمند و پر تلاش غیر قابل انکار است.

وی افزود: متاسفانه جریان مسمومی به دنبال آن تا زحمات و خدمات مدیرعامل استقلال را زیر سوال ببرند و به اهداف شوم خود برسند؛ این جریان نه به دنبال زدن آجورلو بلکه به دنبال به حاشیه کشاندن استقلال هستند تا این تیم را از مسیر موفقیت دور سازد، چرا که حاشیه‌سازان به خوبی می‌دانند آجورلو ستون و خیمه‌گاه اصلی استقلال در مقطع کنونی است.

معاون حقوقی استقلال خاطرنشان کرد: آجورلو از اعتبار و آبروی خود گذشت و به استقلال آمد، خیلی‌ها نمی‌دانند اما ‌وی پیش از اینکه مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده بگیرد از چهار تیم که از لحاظ مالی شرایط بسیار بهتری از استقلال داشته و در سال‌های اخیر نتایج به مراتب بهتری از استقلال کسب کرده بودند پیشنهاد همکاری داشت اما به تمام آنها پاسخ منفی داد.

سمیعی: آجورلو از چهار تیم بزرگ پیشنهاد مدیرعاملی داشت/ او نمی‌گذارد به استقلال ظلم کنند

سمیعی تصریح کرد: آجورلو بر این باور بود در سال‌های اخیر به استقلال و هوادارانش ظلم شده است و برای همین مدیرعامل استقلال شد تا از حق این تیم دفاع کند، او از ظلم‌هایی که نسبت به این تیم شده، ناراحت بود و به استقلال آمد تا اجازه ندهد دیگر این جفاه ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد: او از زمانی که به استقلال آمده، برای گرفتن حق استقلال با خیلی‌ها درگیر شد، او با افرادی بر سر منافع استقلال درگیر شد که بسیاری جرات نمی‌کنند در چشمان آنها نگاه کنند. او غرور، اعتبار، آبروی تمام سال‌های مدیریتش را به خاطر استقلال وسط گذاشته است اما هیچ حرفی نمی‌زند.

معاون حقوقی استقلال اعلام کرد: وی همواره به ما می‌گوید مبادا از فشارها و ظلم‌هایی که به استقلال زده می‌شود حرف بزنید که هواداران نگران نشوند، آنها به اندازه کافی با مشکلات روزمره خود روبرو هستند و ما آمده‌ایم تا این مشکلات را درست کنیم.

سمیعی افزود: هر روز برای استقلال بحران و حاشیه درست می‌کنند، نباید گفت اینها کجا هستند باید گفت این‌ها در همه جا حضور دارند و از تمام ابزار خود استفاده می‌کنند تا استقلال را زمین بزنند اما آجورلو ایستاده و برای سرافرازی استقلال به هیچکس باج نمی‌دهد.

سمیعی: آجورلو از چهار تیم بزرگ پیشنهاد مدیرعاملی داشت/ او نمی‌گذارد به استقلال ظلم کنند

وی در پایان گفت: هواداران استقلال به هوش باشند، من این حرفها را زدم تا آنها بدانند همه برای زدن استقلال بسیج شده‌اند و مدیرعامل تیمشان هر روز با مشکلات ریز و درشت روبرو می‌شود، اما آجورلو ایستاده و دیگر اجازه نمی‌دهد مثل چند سال گذشته هر بلایی خواستند سر استقلال بیاورند.

ارسال نظر