درستکار: روس‌ها شیرینی کُشتی دنیا هستند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: حضور نداشتن روس‌ها در مسابقات جهانی صربستان جذابیت این پیکارها را تحت شعاع قرار خواهد داد چرا که روس‌ها شیرینی کشتی دنیا هستند.

به گزارش عاشورانیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، پژمان درستکار روز شنبه اظهار کرد: حضور نداشتن کشور روسیه در رقابت‌های جهانی به نفع ما نبوده چرا که از جذابیت رقابت‌ها می‌کاهد. روس‌ها شیرینی کشتی دنیا هستند.

پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین، اتحادیه جهانی کشتی کشورهای روسیه و بلاروس را از حضور در کلیه مسابقات و یا برگزاری رویدادهای بین‌المللی محروم کرد. مسابقات کشتی بزرگسالان جهان از ۱۹ تا ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

وی همچنین گفت: ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در پیکارهای قهرمانی سال ۲۰۲۲ آسیا در مغولستان مشخص شده است و پس از تعطیلات نوروزی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد یادآور شد:  در حال حاضر اردوی تیم ملی کشتی با ۳۰ ورزشکار در حال برگزاری است و تا اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ۲ مرحله اردوی دیگر خواهیم داشت به طوری که در ایام عید تمرین‌ها ادامه خواهد داشت.

درستکار: روس‌ها شیرینی کُشتی دنیا هستند

درستکار در خصوص حضور نمایندگان کشورمان در تورنمنت‌های بین‌المللی گفت: بعد از پیکارهای قهرمانی آسیا و با مشورت در نظر داریم تیم‌های منتخب را عازم تورنمنت‌های بین‌المللی کنیم که به صورت رسمی اعلام خواهد شد. 

مسابقات کشتی قهرمانی آسیا از ۳۰ فروردین تا ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهر اولان‌باتور مغولستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر