بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن فراخوان داد

رییس کارگروه مد و لباس کشور از انتشار فراخوان و آغاز ثبت نام فعالان و علاقه مندان به حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا،سیدمجید امامی، عفاف و حجاب را از بهترین میوه‌های باغ قرآن برشمرد و گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور تمهیدات خوبی برای حضور بهترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان پوشاک عفاف و حجاب در نظر گرفته و زیر نظر ستاد مرکزی نمایشگاه قرآن این کار را انجام خواهد داد. 

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور افزود: با توجه به این امر که عفاف زیباترین هدیه آسمان برای زندگی زمینی ماست در فراخوان از فعالان حوزه حجاب و عفاف می‌خواهیم شرکت کنند تا با حضور جدی آنها یکی از بهترین اتفاقات فرهنگی ماه مبارک رمضان ذیل نمایشگاه بین‌المللی قرآن رقم بخورد. 

بر این اساس بخش عفاف و حجاب بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام فعالان و علاقه‌مندان این حوزه به حضور در این نمایشگاه خبر داد و از فعالان حوزه عفاف و حجاب خواست تا محصولات خود را در بخش های تولیدکنندگان و عرضه کنندگان انواع چادرهای کاربردی، تولیدکنندگان ملزومات پوشش عبادی چادر نماز، تولید کنندگان انواع شال روسری و دستار، پارچه فروشان چادر مشکی، انواع متعلقات و محصولات حجاب مانند ساق دست، هدبند و یقه گیر، تولید کنندگان مانتو اجتماع نوجوان، تولید کنندگان لباس آقایان و عبا و همچنین تولیدکنندگان لباس سلامت محور ارائه کنند.

علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد فرهنگی، از امروز (چهارشنبه) به مدت یک هفته به کارگروه مد و لباس کشور در خیابان حافظ، چهارراه کالج، بن بست هلال احمر، پلاک شش مراجعه یا با شماره  ۰۲۱۶۶۷۴۲۱۱۷ و تماس بگیرند. همچنین در ساعات غیر اداری از طریق واتساپ به شماره ۰۹۳۷۵۵۰۰۵۵۳ ثبت نام اولیه کنند. معرفی شدگان از طرف انجمن ها و مجامع تخصصی در اولویت پذیرش قرار خواهند گرفت. 

بر اساس این گزارش این ثبت نام هیچ گونه حقی را از نظر تخصیص غرفه برای فعالان حوزه عفاف و حجاب ایجاد نمی کند و صرفا اعلام آمادگی برای حضور در نمایشگاه است.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از پانزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) تا بیست و هفتم ماه رمضان (۲۸ فروردین تا نهم اردیبهشت) در مصلای تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر