آیت‌الله سعیدی به تولیت جدید آستان عبدالعظیم(ع) تبریک گفت

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با صدور پیامی، انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی قاضی عسکر به‌ عنوان تولیت آستان عبدالعظیم(ع) را به وی تبریک گفت.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، در این پیام آمده است: خدمت به آستان مقدس اهل بیت عصمت و طهارت(ع) فخر ملایک است و این توفیق عظیم نعمتی ارزشمند و البته مسئولیتی سترگ بر عهده خادمین به شمار می‌رود.

این پیام حاکی است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام مرحوم آیت‌الله محمدی ری‌شهری (رضوان الله تعالی علیه) که با تلاشی مجاهدانه و اخلاصی مثالزدنی خدماتی ارزنده و البته ماندگار در مسیر تعظیم شعایر الهی و نشر معارف اهل بیت(ع) برداشتند، انتصاب شایسته شما را به عنوان تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی که نشان از حسن اعتماد مقام معظم رهبری مد ظله به جناب‌عالی دارد، تبریک عرض می‌نمایم.

در این پیام افزوده شده است: بی تردید سوابق موفق شما در عرصه های کلان مدیریتی و مجاهدت های صادقانه و خدمات ارزنده‌تان به نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتوی منویات امامین انقلاب موید این حسن انتخاب است.

در این پیام ذکر شده است: امید که با مدد الهی و در پناه الطاف و عنایات اهل بیت(ع) در جایگاه خدمت به آن آستان شریف که قطب معنویت و تکیه‌گاه فرهنگی و مذهبی تهران بزرگ به شمار می رود، مطابق رسالتی که از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی بر عهده شما نهاده شده، موفق و موید باشید.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر هفتم فروردین ماه سالجاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان تولیت جدید آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی منصوب شد.

ارسال نظر