جشن بزرگ «روزه اولی‌ها» در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود

مسئول امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به برگزاری جشن «روزه اولی‌ها» ویژه دختران ۹ ساله در حرم مطهر گفت: ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در این جشن همچنان ادامه دارد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، مریم شهبازی مسئول امور فرهنگی خواهران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) با اشاره ویژه برنامه‌های امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) برای ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: جشن بزرگ «روزه اولی‌ها» ویژه دختران ۹ ساله و نومکلف همزمان با ماه مبارک رمضان در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دختران علاقه‌مند برای حضور در این جشن می‌توانند از طریق سایت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ثبت نام کرده و با دریافت کد ثبت نام در مراسم جشن شرکت کنند.

مسئول امور فرهنگی خواهران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) گفت: زمان برگزاری این مراسم جشن از طریق سایت آستان مقدس به دخترانی که برای این مراسم ثبت نام کرده‌اند، اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: امور فرهنگی خواهران آستان قم با آماده‌سازی «اتاق جشن تکلیف» در تمامی ایام سال مراسم جشن تکلیف را به صورت خانوادگی و گروهی برای دختران دانش آموز برگزار می‌کند و دختران نومکلف با خانواده و یا از طریق مدرسه به صورت گروهی می‌توانند مراسم جشن تکلیف خود را در اتاق جشن تکلیف رواق کودک دختران آستان مقدس بانوی کرامت برگزار کنند.

شهبازی عنوان کرد: در سال گذشته به صورت فردی و گروهی از طریق پذیرش اردویی مراسم جشن تکلیف دو هزار و ۷۰۰ دختر دانش آموز به صورت حضوری در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

وی اضافه کرد: دختران دانش آموز با عضویت در کانال شده‌ام ۹ ساله به آدرس shodeam9saleh@ می‌توانند از برنامه‌های متنوع رواق کودک دختران آستان مقدس بانوی کرامت اطلاع یافته و به صورت حضوری و مجازی در برنامه‌های فرهنگی، معارفی و مناسبتی رواق کودک دختران شرکت کنند.

ارسال نظر