کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تغییر نمی‌کند

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با تکذیب تغییر کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرچه به پایان لیگ نزدیک می شویم، این شایعات بیشتر می‌شوند.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، مصطفی لشگری شایعه تقویت کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس را کذب دانست و اظهار داشت: هرچه به پایان لیگ نزدیک می شویم این شایعات بیشتر می شوند. هر روز اخبار مختلفی در مورد گزینه خارجی، گزینه داخلی، بازیکن مازاد و بازیکن برای لیست ففصل آینده منتشر می‌شود که هیچ کدام صحت ندارند.

وی افزود: یحیی گل محمدی و کادرش با قدرت ادامه می‌دهند. این موضوع را بارها رضا درویش مدیر باشگاه پرسپولیس مطرح و حمایت کرده است. امیدوارم همین کادر فنی به کارخودش با قدرت ادامه می‌دهد تا ششمین قهرمانی را کسب کنیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: درباره بلیت فروشی و قیمت‌های آن جلساتی با حضور نمایندگان سازمان لیگ، شرکت توسعه، باشگاه‌ها و... برگزار می‌شود. در نهایت باشگاه‌های مربوطه تعیین کننده قیمت هستند. هر بازی مانند شهرآورد شرایط خاص خود را دارد. این قیمت‌ها براساس شرایط روز تعیین می شود. انتقادها را گرفتیم و به هیات مدیره و مدیرعامل منتقل کردیم. شاید تصمیمی برای کاهش قیمت ها گرفته شود.

وی یادآور شد: در بازی اخیر کمترین بلیت خریداری شده ۵۰ هزار تومانی بود. یعنی بلیت‌های ۱۰۰ هزار و ۲۰۰ هزار تومانی جایگاه و روبروی جایگاه تماما به فروش رفتند. این مساله باید بررسی و آسیب شناسی شود. این اتفاق نشان می‌دهد گرانی بلیت‌ها نمی‌تواند علت اصلی باشد.

لشگری ادامه داد: در دیدار آخر بحث آلودگی هوا مطرح بود. بازی وسط هفته برگزار می‌شد و شاید گرانی بلیت هم تاثیر گذار باشد اما از بلیت‌هایی که فروش رفت، بلیت‌های با کمترین قیمت کمترین خریدار را داشتند.

وی اضافه کرد: طبیعی است، بلیت جایگاهی که شرایط خوبی ندارد کمتر مورد استقبال قرار بگیرد. درباره مساله مرغوبیت جایگاه، این اتفاق قبلا می‌افتاد و خریداری می‌شد. تصور نمی کنم موضع تاثیرگذاری باشد اما در مورد بحث قیمت می‌توان صحبت کرد. با توجه به شرایط اقتصادی موجود فکر نمی کنم رقم‌ها خیلی بالا باشند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه یکی از منابع درآمدی باشگاه از بلیت فروشی است، گفت: پس از دوسال کرونا، هواداران در ورزشگاه حضور می یابند. هر چند باید شرایطی در نظر گرفته شود که هواداران اذیت نشوند اما منابع درآمدی باشگاه هم نباید دچار خدشه شوند.

ارسال نظر