پلیس، اورژانس و شهرداری: تصاویر ضرب و جرح دستفروش مربوط به شیراز نیست

فیلمی در شبکه‌های اجتماعی در حال بازنشر است که طی آن ادعا شده، فرد مجروح، دستفروشی در شهر شیراز است؛‌ مراجع پاسخگوی پلیس، اورژانس و شهرداری اعلام کردند که گزارشی دریافت نکرده اند و از این رو، تصاویر مربوط به شیراز نیست.

به گزارش عاشورانیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، در این فیلم که جوانی خون آلود را نشان می‌دهد، ادعا شده است که یک دستفروش توسط عوامل اجرائیات شهرداری شیراز مورد ضرب و جرح قرار گرفته است اما مستندی از وقوع این حادثه در شهر شیراز در فیلم بیان نشده و به تصویر کشیده نشده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان فارس پس از تماس خبرنگار ایرنا و بررسی جوانب موضوع اعلام کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر وقوع این رخداد در شیراز در سامانه‌های پلس ازجمله ۱۱۰، کلانتری‌ها و پلیس آگاهی ثبت نشده است.
سرهنگ حمید افرامن توصیه کرد: شهروندان نباید هرگز به اخبار و اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی استناد کنند و اخبار را تنها باید از مجاری رسمی پیگیری نمایند.

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی (اورژانس) فارس و رضا جاویدی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شیراز نیز چهارشنبه در گفت و گوهای جداگانه با خبرنگار ایرنا اعلام کردند که براساس بررسی‌های انجام شده تاکنون صحت وقوع این حادثه در شهر شیراز تایید نشده است.

ارسال نظر