مراسم وداع طلاب بابلی با روحانی شهید مدافع حرم

مراسم وداع طلاب بابلی با روحانی شهید مدافع حرم محمدامین کریمیان در مدرسه فیضیه مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگار عاشورانیوز  ایت الله محمدی لایینی در مراسم وداع طلاب بابلی با روحانی شهید محمد امین کریمیان در حوزه فیضیه مازندران ، گفت : درس مسئولیت پذیری و وظیفه شناسی را باید از شهدا بیاموزیم زیرا تا پای جان از دین و میهن دفاع کردند

وی افزود:  رزمندگان ایران اسلامی به ویژه استان مازندران در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم خوش درخشیدند و چهره ای ماندگار در تاریخ از خود به جا گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد : جبهه مقاومت فقط به سوریه اختصاص ندارد و در تمامی منطقه، جهادی را در راستای مقابله با استکبار کودک کش شاهد هستیم.

وی ادامه داد : جهاد مقدمه شهادت است و جهادی به نفس خود ارزشمند است حتی اگر به شهادت ختم نشود.

آیت الله لایینی با بیان این مطلب که شهادت، پاداش جهاد است : خاطرنشان کرد : خدا در شهادت را به روی خواص می گشاید و شهدا با فرصت شناسی  از آن فرصت استفاده بهینه کردند.

امام جمعه مرکز  استان اظهار کرد : هر شهیدی که بر شهدای ما افزوده می شود به همان نسبت بر مسئولیت ما اضافه می شود زیرا حفظ این خون ها و آرمان های شهدا بسیار سخت و سنگین‌‌تر خواهد شد.

وی تاکید کرد : بیشتر از آن چه که به این شهید بیاندیشیم باید به مسئولیت آینده خود در قبال این شهید فکر کنیم. 

شهدا

ایت الله لایینی توجه به وصیت نامه شهدا را موجب ارتباط فکری و اندیشه ای با شهدا دانست و گفت: اگر بخواهیم در رابطه با مسئولیت خود نسبت به شهدا و انقلاب اسلامی موفق باشیم باید به وصیت نامه شهدا توجه کنیم.

وی افزود: باید از شهدا درس مسئولیت پذیری و وظیفه شناسی بیاموزیم،‌ مهمترین وظیفه ما اتحاد و انسجام حول محور ولایت است.

شهدا

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد : بهترین انتقامی که می توان از قاتلان شهدا بگیریم این است که وحدت خود را حول محور ولایت حفظ کنیم زیرا در طول تاریخ شکست های مسلمانان حول نادیده گرفتن ولایت و نداشتن اتحاد حاصل شده بود.( ۱۰۱۰۹۲۷۲)

 

ارسال نظر