بنیاد شهید هتک حرمت به خانواده شهید «خادم صادق» را محکوم کرد

بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای با محکوم کردن هتک حرمت خانواده شهید «خادم صادق» آمر به معروف و ناهی از منکر بر پیگیری قضایی تا حصول نتیجه و برخورد قاطع با متخلفان تأکید کرد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از  خبرگزاری فارس، اداره کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای با محکوم کردن هتک حرمت خانواده شهید «خادم صادق» آمر به معروف و ناهی از منکر بر پیگیری قضایی تاحصول نتیجه و برخورد قاطع با متخلفان تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است:

اقدام ارزشمند همسر و فرزند معزز شهید «منصور خادم صادق» در تذکر لسانی و نهی از منکر در جامعه شایسته تقدیر و تشکر است و بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام نابخشودنی خاطیان و هتاکان به آن دو بزرگوار را شدیداً محکوم کرده و خواستار برخورد قانونی دستگاه قضایی با این متخلفان و جسارت‌کنندگان است.

وصیت‌نامه شهید خادم صادق گویای آرمان‌های بلند شهیدانی است که برای حفظ ارزش‌های اسلامی از عزیزترین داشته خود گذشتند. این شهید بزرگوار در وصیت‌نامه ارزشمند خود تأکید کرده است: ای کسانی که دنیا را گرفته و رها نمی‌کنید و دنیا چشم شما را کور، گوشتان را کر و قلبتان را مرده کرده است، این دنیا وسیله است. منزل پیش راه است، دل به این دنیا نبندید و تقوا را پیشه کنید شاید به فلاح و رستگاری برسید.

بی‌توجهی به این هجمه‌های فرهنگی درمورد حجاب در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در کشور به هیچ عنوان پذیرفته نیست و از متولیان انتظار می‌رود ضمن برخورد قاطع با متخلفان برنامه‌های فرهنگی مناسبی در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه طراحی و اجرایی کنند. التزام عملی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب یک وظیفه شرعی و قانونی بوده نقش مؤثری در سالم‌سازی جامعه و خنثی‌سازی توطئه‌های فرهنگی دشمنان دارد لذا ترویج این فرهنگ وظیفه همه مسئولان و مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر