گروه‌های فلسطینی به دنبال تشکیل ائتلاف ملی برای مقابله با رژیم اشغالگر

برخی منابع آگاه از برگزاری نشست مهم گروه‌های فلسطینی با هدف تشکیل ائتلاف ملی برای مقابله با رژیم اشغالگر و پایان دادن به دودستگی‌های داخلی خبر دادند.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از  خبرگزاری فارس، برخی منابع آگاه گفتند که جبهه خلق برای آزادی فلسطین روز پنج‌شنبه(دیروز) نشست مهمی را با تعدادی از گروه‌های فلسطینی به منظور تشکیل ائتلاف ملی برای مقابله با رژیم اشغالگر و پایان دادن به دودستگی‌های داخلی تشکیل داده است.

وبگاه فلسطینی «سما» به نقل از این منابع نوشت که در این نشست ضرورت توافق برای تشکیل یک ائتلاف ملی و توافق بر سر برنامه کاری مشترک به عنوان یک راهبرد ملی جهت مقابله با رژیم اشغالگر فاشیستی، پایان دادن به دودستگی‌ها و تحقق وحدت ملی مورد تأکید قرار گرفت.

در این نشست همچنین بحث مفصلی درباره بندهای این طرح ملی مشترک و سازوکار موفقیت آن بررسی شد و قرار است گروه‌های فلسطینی این بررسی‌ها را برای دستیابی به توافق نهایی درباره برنامه ملی از جمله اماکن حضور ملت فلسطین در داخل و خارج ادامه دهند.

به گفته این منابع، تشکیل این ائتلاف آغازی برای یک مرحله جدید از مبارزه مستمر تا تحقق امید و آرزوهای ملت فلسطینی در خصوص آزادی، بازگشت آوارگان و استقلال خواهد بود.

پایان پیام/م

 

ارسال نظر