نذر دارو ویژه زائران اربعین

موکب امدادی و درمان مواسات، همه ساله در ایام اربعین در مسیر نجف ـ کربلا به زائران پیاده اربعین حسینی خدمات امدادی ـ درمانی ارائه می‌دهد که تمام هزینه‌های این موکب از محل نذورات و هدایای مردمی در قالب نذر دارو و درمان تامین می‌شود.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس، رسول خدا (صلی الله علیه و آله) می‌فرمایند: هرکس در راه عزا و زیارت حسین بن علی علیه‌السلام به مقدار درهمی انفاق کند، ملائکه در آنچه انفاق کرده است تا روز قیامت با او داد و ستد می‌کنند و به ازای هر درهم هفتاد حسنه به وی می‌دهند و خداوند برای او قصری در بهشت بنا خواهد کرد.

صدای کاروان اسرای کربلا کم‌کم به گوش می‌رسد، محبین حسین علیه‌السلام به استقبال زائران حضرتش می‌آیند، سفره کریمانه نذری حسین سیدالشهدا(علیه‌السلام) کیلومترها به وسعت سرزمین عراق گسترده می‌شود. در کنار اسکان و تغذیه یکی از پر برکت‌ترین راه‌های انفاق، درمان درد و آلام زائرین خسته و پیاده است که قطعاً شادمانی و دعای خیر زائر گره‌گشای زندگی دنیا و آخرت خادمین و محبین سیدالشهدا(ع) خواهد بود.

موکب امدادی و درمان مواسات با مجوز رسمی فعالیت از ستاد بازسازی عتبات، از سال ۹۳ تاکنون همه ساله در ایام اربعین در مسیر نجف - کربلا به زائران پیاده اربعین حسینی خدمات امدادی _ درمانی که تمام هزینه‌های این موکب از محل نذورات و هدایای مردمی در قالب نذر دارو درمان تامین می‌شود.

برای شرکت در این نذر و بهره‌مندی از ثواب درمان زائران پیاده اربعین حسینی می‌توانید کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۰۸۴۶-۱۰۰۰-۸۱۷۰-۶۲۷۳ بانک انصار نزد شعبه نوبنیاد تهران به‌نام موکب امدادی درمانی مواسات واریز کنید.

 

ارسال نظر