سپاه با همه توان همچنان پای کار «‌کمک مومنانه»/ توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان پلدشتی

ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در شهرستان پای کار بوده و با توزیع بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی بین نیازمندان، خدمت‌رسانی بی‌منت می کند.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، مرحله دوم رزمایش‌ کمک مومنانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت در حالی در شهرستان اجرا می شود که امروز 2 هزار بسته معیشتی دیگر به ارزش 13 میلیارد ریال در بین نیازمندان در حال توزیع است.

توزیع 2 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان پلدشتی

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: در راستای تحقق تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مرحله دوم از رزمایش #کمک_مومنانه در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به اینکه دومین مرحله نهضت کمک مومنانه در سه مقطع زمانی آغاز می شود، تصریح کرد: مقطع دوم دومین مرحله رزمایش #کمک_مومنانه امروز در شهرستان پلدشت در حال اجرا است و در این مرحله 2 هزار بسته معیشتی به ارزش 13 میلیارد ریال در بین نیازمندان توزیع می شود.

یوسفی اظهار کرد: بر اساس هماهنگی که با نهادهای حمایتی به عمل آمده و شناسایی دقیقی که در مرحله اول نهضت کمک مومنانه صورت گرفته فهرست دقیقی از نیازمندان تهیه شده که با رعایت شخصیت و احترامات کریمانه این کمک ها به دست مردم عزیز و نیازمند خواهد رسید.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: مقطع سوم این کمک ها از اربعین حسینی تا پایان ماه صفر انجام می شود.

 

ارسال نظر