پلیس در راه امنیت ۱۳ هزار شهید تقدیم کرده است/ بعضی از شهدای ناجا را زنده زنده پوست کنده و سوزاندند

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان این مطلب که نیروی انتظامی در راه حفظ امنیت و آرامش جامعه 13 هزار شهید تقدیم کرده است، گفت:‌شهدایی داشته‌ایم که پوست‌شان را زنده زنده کنده و آتش زده و سوزاندند

به گزارش  عاشورا به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، آیین رونمایی از کتاب «پرونده‌های باز» با موضوع ‌ زندگی به سبک و سیره شهدای پلیس، امروز‌‌ همزمان با چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی در خبرگزاری فارس برگزار شد.

این مراسم با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد شرفی‌‌ جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا،هیات رئیسه ناجا، خانواده شهید هادی جوان دلاور و خبرنگاران و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.

سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم رونمایی از کتاب« پرونده های باز» ‌با تبریک هفته ناجا به شعار «با هم برای امنیت و سلامت» که شعار هفته ناجا است، اشاره و اظهار داشت: این شعار برگرفته از فرمایش پیامبر مکرم اسلام است و با توجه به اینکه هم اکنون نیاز اولویت‌دار جوامع بشری چیزی بیش از امنیت و سلامت نیست باید همه به مسوولیت‌های اجتماعی خود‌ واقف بوده و به آنها ارج نهیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا به واژه شهید پرداخت و گفت: واژه شهید یکی از معتبرترین و مقدس‌ترین واژه‌هایی است که در آموزه‌های دینی به آن اشاره شده است؛ شهید برابر آموزه‌های دینی ما  نمرده؛ بلکه زنده است و در زندگی دنیایی ما حضور دارد و ناظر است.

وی با بیان این مطلب که باید به اهداف شهدا معرفت داشته باشیم، تصریح کرد:‌هدف شهید روشنگری است و ما باید‌‌  ‌وظیفه‌ انقلابی، دینی و اسلامی خود را در رابطه با شهدا ادا کنیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: باید حرمت خانواده شهدا، فرزندان شهدا و ایثارگران را حفظ کنیم؛ خانواده شهدا بهترین عزیز خود را تقدیم کرده‌اند؛‌‌ باید برای فرزندان شهدا و ایثارگران نقش مناسبی در نظر گرفت چرا که این افراد قدر نظام را می دانند.

سردار شرفی با تقدیر از « مهدی دریاب»‌‌ نویسنده کتاب «پرونده‌های باز» افزود: من بخش‌هایی از این کتاب را مطالعه کرده‌ام. این کتاب خصوصیات و ویژگی‌های 40 شهید نیروی انتظامی را با نظم فکری و شیوایی و لطافت و ذوق بسیار بازگو کرده است.

وی با اعلام این مطلب که نیروی انتظامی 13 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اعلام کرد:نیروی انتظامی شهدایی دارد که به خاطر دین و سربلندی کشور و افراشتگی پرچم جان خود را از دست داده‌اند؛ شهدایی که پوست‌شان را زنده زنده کنده، آتش زده و سوزاندند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: برای حفظ انقلاب هزینه‌های زیادی داده شده و افراد زیادی جان خود را تقدیم کرده‌اند.

سردار شرفی خاطرنشان کرد: شهدا که مقام‌شان عالی است؛ ما باید به حال خودمان فکری کنیم که کاری نتوانستیم انجام دهیم و شرمنده شهدا هستیم؛ تنها مطلب این است که در جهت توسعه فرهنگ شهادت و حفظ حرمت خانواده شهدا قدم برداریم.


 

ارسال نظر