بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در منطقه غرب کشور مستقر شد

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه با اشاره به سیل اخیر در استان کرمانشاه گفت : هر کدام از شهرستان های سیل زده استان کرمانشاه که نیاز به تجهیزات امدادرسانی دارند، اعلام کنند که این قرارگاه آمادگی دارد تا تجهیزات مورد نیاز را تامین کند .

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس، سردار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه در سیل اخیر در استان کرمانشاه این قرارگاه به صورت کامل در منطقه حضور داشت و به امدادرسانی مشغول بود عنوان داشت: تا زمانی که شرایط در منطقه عادی شود پای کار حضور خواهیم داشت.

وی افزود: هر کدام از شهرستان های استان کرمانشاه که نیاز به تجهیزات امداد رسانی دارند اعلام کنند که این قرارگاه آمادگی دارد تا تجهیزات لازم را در منطقه مستقر کند.
فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان های استان کرمانشاه برای رفع مشکل سیل تصریح کرد: ما تا پایان کار در منطقه حضور داریم و نیروهای ما در قرارگاه نجف اشرف به خوبی و با همه توان در حوزه امداد رسانی اقدامات لازم را انجام دادند.
سردار عظیمی در پایان خاطرنشان کرد: بیمارستان صحرایی غرب کشور امروز با همکاری قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه و بهداری نیروی زمینی سپاه در منطقه مستقر شد.
 

 

ارسال نظر