انسداد مرزها به روی خودروهای کاپوتاژشده؛ ۲ روز زودتر از موعد مقرر

دبیر ستاد مرکزی اربعین از توقف کاپوتاژ خودروهای شخصی خبر داد و گفت: با‌ وجود اینکه قرار بود از ۱۵ مهرماه کاپوتاژ خودروهای شخصی متوقف شود، اما از ساعاتی پیش خروج خودروهای شخصی به عراق از مرز متوقف شد.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس،حمد محمدی‌فر دبیر ستاد مرکزی اربعین  با اشاره به کاپوتاژ خودروهای شخصی در ایام اربعین اظهار داشت: بر اساس توافق صورت گرفته با طرف عراقی مقرر شده بود که کاپوتاژ خودروهای شخصی از ۱۵ تا ۳۰ مهرماه متوقف شود.

وی افزود: با توجه به ملاحظاتی که طرف عراقی دارد و اهمیت امنیت زائران، از ساعاتی پیش کاپوتاژ خودروهای شخصی ممنوع شد و دیگر امکان خروج خودروهای شخصی از مرز وجود ندارد.

محمدی‌فر با بیان اینکه کاپوتاژ تنها در مرز جذابه صورت می‌گیرد، گفت: کاپوتاژ خودروهای شخصی دیگر ممنوع شده است اما اتوبوس‌هایی که کاپوتاژ کرده بودند، می‌توانند همچنان از مرز چذابه خارج شوند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین به ممنوعیت کاپوتاژ خودروهای شخصی اشاره و به زائران حسینی توصیه کرد که ماشین‌های خود را در پارکینگ‌های اطراف مرز قرار داده‌و با ماشین‌های مستقر در مرز به ادامه سفر خود بپردازند و گفت: با این اقدام عراق زائران باید با صبوری به سفر خود ادامه دهند و بدانند که تمامی تصمیم‌ها برای رفته و‌حفظ امنیت آن‌ها است.

 

ارسال نظر