تعدادی از نمایندگان که اکثرا عضو فراکسیون ولایی مجلس هستند به محض ورود مجلس به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم CFT با در دست داشتن پلاکاردهایی و پهن کردن چندین طومار در صحن فضای مجلس را متشنج کردند.

صبح امروز جلسه علنی مجلس کار خود را با بررسی دو لایحه مهم لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فرا ملی و لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم از آغاز کرد.

به گزارش «تابناک»؛بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) با حواشی متعددی در مجلس روبرو بود به طوریکه در همان ابتدای ورود به رسیدگی به این لایحه، طومارهایی در صحن مجلس پخش شد و تعدادی از نمایندگان نیز پلاکاردهایی در دست داشتند که خواستار بررسی نشدن این لایحه بودند.

در نهایت بعد از صحبت‌های مخالف و موافق و معاون وزیر خارجه در مورد این لایحه، امیرحسین قاضی‌زاده عضو هیات رییسه مجلس گفت که تعدادی از نمایندگان در نامه‌ای خواستار مسکوت ماندن این لایحه حداقل برای دو ماه تا روشن شدن نتیجه مذاکره با اروپایی‌ها شدند.

 

ارسال نظر