رییس سازمان حفاظت محیط زیست:

مکتب حاج قاسم زمان و مکان نمی شناسد

مکتب حاج قاسم زمان و مکان نمی شناسد

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه مکتب حاج قاسم زمان و مکان نمی شناسد، گفت: سردار سلیمانی و شهدا محیط‌زیست معنوی را حفظ کردند و ما اکنون باید این مسیر را ادامه دهیم.

به گزارش عاشورانیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، علی سلاجقه روز سه‌شنبه در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و اولین همایش بصیرت افزایی در گام دوم انقلاب افزود: اکنون وظیفه سنگینی بر عهده ما است، حاج قاسم و شهدا علاوه بر اینکه محیط زیست معنوی را حفظ کردند، محیط‌زیست فیزیکی را هم محافظت کردند و باید ادامه دهنده راه آنان باشیم. 

وی اظهار داشت: شهادت در سازمان حفاظت محیط‌زیست برای حفظ طبیعت همواره جاری و ساری است و محیط بانان زیادی برای حفظ محیط‌زیست کشور شهید شدند، بنابراین وظیفه ما سنگین تر می شود. 

سلاجقه گفت: تلاش کردیم که مراسم بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی را در روز شهادت آن بزرگوار برگزار کنیم اما مکتب حاج قاسم زمان و مکان نمی شناسد، مکتب حاج قاسم در استمرار مکتب اولیا و رهبری است، تلاش کنیم در این مکتب وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام دهیم. 

سلاجقه افزود: گاهی واژگان در تکریم انسان های بزرگ به بن بست می رسند که امروز واژگان در تقدیس از شهدا و حاج قاسم به بن بست رسیده است. 

معاون رییس‌جمهوری ادامه داد: همانطور که در بیانات مقام معظم برای شهدا و حاج قاسم، واژگان به بن بست رسیدند و اشک جایگزین واژگان شد. 

وی تاکید کرد: مسوولیت ما بسیار سنگین است وقتی به یاد شهدا می رفتیم  این مسوولیت سنگین تر می شود، باید تلاش کنیم به وظایف خود درست عمل کنیم تا دل شهدا شاد شود. 

در این مراسم تعدادی از خانواده شهدا، برادر حاج قاسم سلیمانی و نمایندگان مجلس حضور داشتند.

 سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی روز جمعه ۱۳ دی‌ سال ۱۳۹۸ در نتیجه حمله بالگردهای آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

این اقدام تروریستی با دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا انجام گرفت.

 

ارسال نظر