تصادف زنجیره‌ای ۳۶ خودرو در تهران ۹ مصدوم داشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف زنجیره‌ای ۳۶ دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهید حکیم تهران خبر داد که این تصادف، ۹ مصدوم داشت.

به گزارش عاشورانیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید جلال ملکی روز دوشنبه در این باره گفت: ساعت ۵:۴۴ امروز این حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم بعد از سه راه دهکده حوالی پل کن به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران سه ایستگاه آتش نشانی از دو مسیر با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این تصادف زنجیره‌ای ۳۶ دستگاه انواع خودرو سواری با یکدیگر برخورد و بر اثر این تصادف ۶ آقا و یک خانم دچار مصدومیت شدند که بیشتر این مصدومان در وضعیت مناسبی قرار داشتند.

به گفته وی، فقط یک نفر راننده سمند در داخل خودرو محبوس شده بود که آتش‌نشانان این فرد مصدوم را به بیرون منتقل کردند و همه این مصدومان تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی با بیان اینکه بر اثر این تصادف، ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود افزود: با همکاری عوامل پلیس راهور، خودروها به محل امن منتقل شد و دقایقی قبل مسیر بازگشایی شد و آتش‌نشانان به این عملیات پایان دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه علت این تصادف در دست بررسی به رانندگان توصیه کرد به هنگام بارندگی به دلیل لغزنده بودن معابر با رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی و سرعت مطمئنه در مسیرهای بزرگراهی حرکت کنند.

یحیی صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اعلام این حادثه به سامانه ۱۱۵، بی‌درنگ تکنسین‌های اورژانس به همراه سه دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هفت نفر از این مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به مراکز درمانی منتقل و دو نفر نیز در محل درمان شدند.

صالح طبری خاطرنشان کرد: عملیات تکنسین‌های اورژانس تا لحظاتی دیگر به پایان خواهد رسید.

 

ارسال نظر