آغاز پذیرش طلبه در مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی حوزه علمیه

پذیرش طلبه در مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی حوزه علمیه همزمان با آغاز پذیرش مراکز تخصصی حوزه از 21 اسفند ماه آغاز شد.

به گزارش عاشورانیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، همزمان با آغاز پذیرش مراکز تخصصی حوزه از 21 اسفند ماه، پذیرش طلبه در مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی حوزه علمیه هم آغاز شده است.

این مرکز از بین طلاب دارای شرایط در رشته‌های تاریخ انقلاب اسلامی(سطح۳) و معارف انقلاب اسلامی(سطح۳) با رویکرد اجتهادی و حکمی طبق ضوابط پذیرش مراکز تخصصی دانش‌پژوه می‌پذیرد. 

مهلت ثبت نام برای علاقه‌مندان در مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی حوزه از ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۰ لغایت ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ است.

طلاب علاقه‌مند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی؛ WWW.PAZIRESH.ISMC.IR همچنین از طریق ارتباط در پیام رسان ایتا به نشانی  @admin_mttna_i یا با تماس با شماره 09360944047  از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳:۳۰ اقدام کنند. 
یادآور می شود استخراج هندسه نظری و عملی انقلاب اسلامی از آثار، بیانات و سیره امامین انقلاب اسلامی؛ استنباط نظامات اصیل انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی؛  پاسخ به مسائل مستحدثه و مباحثه با محققان مرتبط و  تدوین محصولات در قالب های مناسب از جمله وظایف مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی حوزه علمیه است.

پایش شرایط و رصد مستمر مسائل انقلاب اسلامی بر اساس نظام اهداف انقلاب اسلام با تمرکز بر مرحله‌ دولت‌سازی؛   تاکید  بر اسلوب اجتهادی در استخراج و پردازش معارف اسلامی و تاکید بر شناسایی و پرورش استعدادهای برتر از جمله سیاست های این مرکز محسوب می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر