رهبران مقاومت فلسطین : عملیات استشهادی علیه رژیم صهیونیستی را ادامه خواهیم داد

"ابومحمد" فرمانده واحد رسانه ای نظامی گردان های شهدی الاقصی تاکید کرد : عملیات شهادت طلبانه علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا ، در ارتباط با عملیات تیراندازی که دیروز در سه نقطه از منطقه بنی براک واقع در شرق تل آویو به وقوع پیوست و طی آن ۵ اسراییلی از جمله یک تن از نیروهای پلیس رژیم اشغالگر قدس کشته شدند، ابومحمد شب گذشته در گفت  وگوی اختصاصی با این شبکه تلویزیونی از آن به عنوان "واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران علیه ملت فلسطین" نام برد.

ابومحمد افزود: عملیات در بردارنده این پیام برای نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین است که لوله تفنگ های خود را به سوی دشمن اسراییلی نشانه بروند.

وی ابراز داشت : تا زمانی که دشمن صهیونیست در سرزمین های فلسطینی حضور دارد، عملیات های شهادت طلبانه نیز ادامه خواهد یافت. تمامی گزینه ها بر روی مقاومت فلسطین باز است و کابینه رژیم صهیونیستی  باید پیام ما را به خوبی درک کند .

از سوی دیگر "اسامه حمدان" یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین " حماس " در گفت وگو با المیادین ابراز داشت : عملیات قهرمانانه شهید "ضیاء حمارشه" در تل اویو در بردارنده این پیام است که شرط بندی بر سر حل و فصل مشکلات با رژیم اسراییل بی فایده و کاملا خاتمه یافته است.

حمدان افزود: عملیات یاد شده ثابت کرد که این رژیم در امان نیست و ساختار منسجم امنیتی آن در حال از هم گسستن است . شهید حمارشه رژیم صهیونیستی را سردرگم کرد که تصور می کرد عملیات یاد شده توسط سه نفر انجام گرفته است.

وی تاکید کرد : عملیات تل آویو نشان داد که اعمال فشار علیه ملت فلسطین منجر به انفجار خواهد شد و ملت فلسطین دریافته که راه حل همانا مقابله با رژیم اشغالگر است.

حمدان ادامه داد : فلسطین در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری در آمادگی بسر می برد و تلاش رژیم اسراییل برای از هم گسستن جبهه های فلسطینی از یکدیگر تاریخ مصرف خود را از دست داده است.

در همین راستا " جمال حویل " عضو شورای انقلابی در جنبش فتح نیز در گفت وگو با المیادین اظهار داشت : این عملیات پاسخ به بیش از ۷۰ سال اقدامات تروریستی اسراییل است که جهان در برابر آن سکوت اتخاذ کرده است.

حویل تاکید کرد: پس از ۳۰ سال مذاکره با رژیم اشغالگر اسراییل تنها راه حل باقیمانده مقابله و مقاومت است . ملت فلسطین باید بار دیگر با هم متحد شوند و گزینه های خود را جهت مقابله با این رژیم مشخص نمایند.

وی گفت : انتفاضه ادامه دارد و ما به دفاع از خود در مقابل تروریسم صهیونیستی ادامه خواهیم داد.​

ارسال نظر